Het verhaal van acht WH40K gamers 2016

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Het verhaal van acht WH40K gamers 2016

Berichtdoor Leandertje » 14 maart 2016 21:57

Afbeelding
Afbeelding

welk schema?

andere suggesties zijn meer dan welkom
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Skevan » 15 maart 2016 08:22

Beide. Leuk onderscheid tussen je Squads
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Bobske » 15 maart 2016 10:33

Beide. Leuk onderscheid tussen je Squads

dito
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor henerius » 15 maart 2016 10:36

Beide zien erg druk uit. Een overheersende kleur met de tweede kleur als accent ziet er waarschijnlijk beter uit.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor blaze unlimited » 18 maart 2016 22:06

klaar voor primer
Afbeelding

Librarian
Afbeelding

Tease:
Afbeelding
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor TROLL » 30 maart 2016 15:00

Het einde van maart is nabij, tijd om mijn eerste update te plaatsen.

Gedurende deze maand heb ik mijn 30 gaurdians en 3 weapon platforms bijgewerkt/ afgeschilderd. Omdat 20 gaurdians en 2 weapon platforms al voor maart "af" waren tel ik deze niet mee. Dus 120pts.
Daarnaast heb ik mijn farseer (100pts) en Autarch met fusion gun (80pts) gepaint.

Voor een totaal van 300pts in de eerste maand. Hieronder een impressie van de pupkes.

Afbeelding
Afbeelding

Autarch:
Afbeelding

Verkijker
Afbeelding

Wat betreft battles heb ik er 3 gespeeld deze maand!
1 battle vs Laurens met zijn dark angels, close fought infantry battle! uiteindelijk wel een eldar victory. (Bikes zijn nasty mofo's) :wink:
1 battle VS Bram's skitarri en Grey Knights tijdens de club zondag. Deze battle heb ik gewonnen met toch vrij zware verliezen.
1 battle vs Chris B'sSkitarri. Deze battle verliep heel erg goed mijn eldar bliezen de vijandelijke units van de tafel, toch verloren vanwege opjectives!

Op naar de volgende maand! :D

Ik twijfel nog over of 10 rangers of 10 swooping Hawks :)
Laatst bijgewerkt door TROLL op 31 maart 2016 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Caladai Doomblade » 30 maart 2016 16:08

[quote="TROLL"]
Wat betreft battles heb ik er 2 gespeeld deze maand!
1 battle VS Bram's skitarri en Grey Knights tijdens de club zondag. Deze battle heb ik gewonnen met toch vrij zware verliezen.
1 battle vs Chris B'sSkitarri. Deze battle verliep heel erg goed mijn eldar bliezen de vijandelijke units van de tafel, toch verloren vanwege opjectives!

Goed bezig Theo, maareh, vergeet je niet een battle ergens in maart? :P
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor TROLL » 31 maart 2016 09:41

Aangepast :wink:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Caladai Doomblade » 31 maart 2016 21:10

Op de valreep vanavond 4 bikes afgeschilderd en 2 bikes nieuw gestart en ook zo goed als af gekregen. Dus 6 ravenwing bikes voor maart. Op naar april!

Afbeelding

Voor een totaal aan 150 punten (170 met de flamer en power-sword upgrades)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor mathijs97 » 31 maart 2016 21:59

zelf vanavond nog snel de shade op de laatste russes gedaan. ik maak morgen foto's als het licht beter is.
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs