Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!
dit is even een kleine update tussendoor. het doel voor maart is een leman russ squadron van 3 tanks voor ongeveer 450 pts en een valkyrie. nu dus nog 1 leman russ kopen, plakken en painten 1 painten en een valkyrie painten. moet te doen zijn .
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
[quote="blaze unlimited"]ohja, welke keuzes heb ik ook alweer?
5 Marines die nagenoeg elke optie en transport Muv TDA mogen kiezen
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit