Mid War Digital Update

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Mid War Digital Update

Berichtdoor kaleith » 21 feb 2016 18:40

Ik had gehoord dat BF voor mid-war de lijsten geupdate heeft, niet alleen maar gedigitaliseerd. Helaas kan ik daar dus niet echt bij om te kijken wat er precies veranderd is, maar waarschijnlijk wordt Mick er wel blij van als wat regels/ puntentotalen geupdate zijn.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Re: Mid War Digital Update

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 21 feb 2016 23:48

Blijkbaar is Mid War Monsters nu bij de normale lijsten inbegrepen, echter wel met de voetnoot dat je in principe alleen mag nemen met toestemming van de tegenstander.

Verder zal ik toch maar eens een manier moeten vinden om de lijst te... *ahem*... "bemachtigen", aangezien ze alleen op Apple-apparatuur te verkrijgen zijn...
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Caladai Doomblade » 22 feb 2016 11:36

[quote="Aeran Meadowgale"]
Verder zal ik toch maar eens een manier moeten vinden om de lijst te... *ahem*... "bemachtigen", aangezien ze alleen op Apple-apparatuur te verkrijgen zijn...

of gewoon op internet... forcesofwar.com? :whistle:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor kaleith » 22 feb 2016 13:16

Ja precies, ik heb de LLW Fearless Veteran Cossack lijst daarvan gekocht voor een dollar. Voor een heel boek is het 5 dollar, ongeacht hoeveel lijsten erin zitten.

Vereist wel paypal of een creditcard, mocht je deze niet hebben kan ik daarvoor wel een oplossing bieden.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 22 feb 2016 19:29

Ah, ik lig blijkbaar ondertussen alweer achter. Die dollar heb ik er wel voor over :D
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Keer terug naar Historische wargames