Precies.
De lijsten in Grey Wolf zijn het meest 'algemeen', de lijsten in andere boeken zijn vaak een stuk specifieker qua units en tijdsperiode.
Dit geeft je vaak extra speciale regels en historische fluff, maar je hebt vaak ook beperktere opties.
Zo uit mn hoofd zijn dit de panzer lijsten in de boeken
- Atlantik Wall
Duitse eenheden in Normandie. Met de elite Panzer Lehr divisie en SS Panzer divisies (ook met SS schwere panzer abteilung met Tigers en Michael Wittmann, misschien wel de bekendste tank-ace van de oorlog)
- Bridge by Bridge
Duitse eenheden tijdens Market Garden
Vrij beperkt qua tanks, want in die tijd lagen bijna alle Duitse tanks in het Westfront nog na te roken in Frankrijk, maar er zitten wat lijsten bij.
En natuurlijk extra leuk door de plaatselijke setting

- de Ardennen boeken (devil's charge, nuts en blood guts & glory) worden later dit jaar gebundeld in hardcover, met extra opties, dus daar zou ik zeker mee wachten tot de nieuwe uitkomen.
BGG heeft wel de lijsten voor de Panzer Brigades. Dat waren hele kale tank eenheden met de nieuwste tanks (Panthers en Jagdpanzers) en veel anti-air, maar met weinig support als bv artillerie. Bedoeld als de ultieme tegenaanval units zouden ze de blitzkrieg weer terug moeten brengen bij de Duitsers. Er was echter geen tijd om de bemanning goed op te leiden, dus de rating van de crew is vrij laag (maar dus ook de puntenwaarde)
- Nachtjäger
Duitse tank eenheden volgens de Panzer Brigade organisatie, maar nu met IR nachtvisie

-Desperate Measures
zoals de titel al doet vermoeden, de laatste wanhopige verdediging van het vaderland.
Hier staan hele aparte lijsten in. Heel veel opties, want iedere restrictie van organisatie is overboord. Als het kon rijden en schieten werd het gebruikt. De bemanning is vaak wel bar slecht, en zelfs de speciale regels van de Duitsers kun je vaak niet meer gebruiken omdat de bemanning niet genoeg getraind is.
- Berlin
laatste verdediging van Berlijn. Volksturm en Hitlerjugend, maar heel weinig tanks
Nou vergeet ik er vast nog een paar, maar ik vond het genoeg zo