They're coming to take me away, haha!

45mm obr 1937, 45 mm obr 1942 of 76 mm regimental gun opties op deze light antitank guns van PSC. De eerste is een EW only ding, de tweede erg goedkope en mobiele antitank, de derde erg prut maar een goedkope 4 extra FV bases in een Hero Cossacks lijst voor Quantity of Quality. 30 shots to pin reroll twice to unpin maakt voor een unit die erg graag in assaults komt.

Ghostbusters! oh wacht, verkeerde systeem. Maar de modellen lijken echt erg op ghostbusters, vandaar. Flamethrowers zijn nogal vitaal om in assaults te komen of mensen te pinnen, dus vandaar 4 bases.

8 Maksim HMGs, omdat je als russen nou eenmaal belachelijke hoeveelheden van deze dingen kan fielden. Voor ong 200 pts kan ik 12 FV HMG's neerzetten, of 150 voor FT.

10 bases
Faustnika teams, want alles is beter met panzerfaust teams. Kan ik ook mijn cavalry panzerfausts geven en dismounten in de Hero list.Of ze gewoon als engineer sappers spelen met rondlopende ROF2 bunker busters.

Wat, ben ik nu duitsers begonnen? Neen, dit zijn de decoy sdfz 250 halftracks voor de spetsnaz/rota!

De spetsnaz zelf. Kan op deze foto de details helaas niet goed laten zien, maar zijn inderdaad duitse uniformen die ze aan hebben. Spetznaz in sdfz 250 hebben 3 erg nuttige eigenschappen voor 100 punten: de decoy regel (no shooting them until you pass a skill test), ze zijn FV reconnaisance (lift al de GTG), en ze infiltraten de meeste tank units (turn 1 10 T-34 assaults worden nu een realiteit!)

Een platoon 80mm mortars, goedkope template die in kan graven. Plus de laatste company strelkovy die ik nog had liggen maar niet gebasecoat had. Kan nu in EW twee volledige Strelkovy companies fielden van 30 bases per company met respawns.

ZIS guns, ZIS-3 of ZIS-2. ZIS-3 is een beetje een EW-MW AT gun die later tot artillery gerepurposed werd- zal ze waarschijnlijk neit als deze fielden tenzij ik 152mm reserver artillery wil gaan halen en fielden. ZIS-2 is zo ong de beste nog mobiele soviet antitank gun met benen.
Ben nu denk ik wel even druk met basecoats. Voor een dagje of 2 als ik de tijd heb.