Stefan & Bob's Age of Sigmar

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Stefan & Bob's Age of Sigmar

Berichtdoor Bobske » 09 aug 2015 15:57

Skevan heeft ook Chaos in elkaar gezet :thumbup: :worship:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Bobske » 16 aug 2015 08:31

Donderdag eerst "potje" gespeeld om de regels te leren.

Stefan de Lord Celestant op Draconith (die vent op die draak) vs 1 Korgorath + Bloodstoker=(die Chaos Spawn + zweep vent)
en andersom.

Eerste conclusie: erg leuk
tweede conclusie: we make asses of ourselves. We ASS U ME too much.
Je hebt zoveel regels van WHFB en WH40K in je hoofd dat je een hoop doet, maar dat staater niet in de regels.

Ik vind het leuk en handig dat de regels 4 paginás zijn en dat je de rest van je stats op je Warscrolls hebt.
Geen geblader in boeken, geen gesjouw met boeken, je print je scrolls en evt. plasticficeer je ze, klaar.

En met de regels op je warscrolls wordt het een stuk ingewikkelder (ook even wennen, denk ik) dan 4 pagina's regels doen vermoeden.
:tu: dus

Komende week donderdag weer. Eerst terrein dozen organiseren en Stefan heeft Storingsdienst dus dan misschien het terrein schilderen
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 16 aug 2015 09:48

[quote="Bobske"]Donderdag eerst "potje" gespeeld om de regels te leren.

Stefan de Lord Celestant op Draconith (die vent op die draak) vs 1 Korgorath + Bloodstoker=(die Chaos Spawn + zweep vent)
en andersom.

Eerste conclusie: erg leuk
tweede conclusie: we make asses of ourselves. We ASS U ME too much.
Je hebt zoveel regels van WHFB en WH40K in je hoofd dat je een hoop doet, maar dat staater niet in de regels.

Ik vind het leuk en handig dat de regels 4 paginás zijn en dat je de rest van je stats op je Warscrolls hebt.
Geen geblader in boeken, geen gesjouw met boeken, je print je scrolls en evt. plasticficeer je ze, klaar.

En met de regels op je warscrolls wordt het een stuk ingewikkelder (ook even wennen, denk ik) dan 4 pagina's regels doen vermoeden.
:tu: dus

Komende week donderdag weer. Eerst terrein dozen organiseren en Stefan heeft Storingsdienst dus dan misschien het terrein schilderen

Hoe lang duurde zo'n potje?
Ik ben trouwens donderdag weer op de club, dan help ik mee met de terreindozen.
Als je zin hebt om daarna een AoS potje te spelen ben ik zeker van de partij.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Bobske » 30 aug 2015 18:37

Afgelopen donderdag Marvel Dice gespeeld, was weer geslaagd, met een nieuwe speler Robin.
2 weken terug AoS met Skevan, was ook weer cool.
Het blijft wennen en nog heel anders, we bouwen het langzaam op

Skevan schildert nu de good guys uit de basisdoos

http://i111.photobucket.com/albums/n134 ... 0955967101

en ik de Bad guys
Afbeelding

a.s donderdag met Joosten Stefan intro match spelen want die gaat zaterdag weer aan de jeugd demonstereren hoe je het spelletje speelt :tu:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs