mathijs's 40k en flames of war blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: mathijs's 40k blog

Berichtdoor Johan » 19 feb 2015 15:08

Hey, even over je IG lijst. Wat je nu hebt is een goede basis, maar ik zou nog wat goede heavy support opties er bij doen. Ooit een manticore overwogen? Bassilisk zijn ook nog steeds heel aardig? Wyverns schijnen ook prima dingen te zijn. Forgeworld boeken geven je veel meer toffe opties, maar goed, forgeworld is dan ook gemeen duur :P.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Chris » 19 feb 2015 15:38

Wyverns zijn bijzonder goed zelfs. Probleem is alleen niet zijn anti infantry. Een tweetal dikke tanks zal deze lijst al problemen geven. Manticore zal wel veel toevoegen (en is ook een heel gaaf model imo).
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Johan » 20 feb 2015 08:12

tja, melta in veteran squads of wat meer vendetta's lost dat probleem ook wel op. ik ben persoonlijk wel een erg groote fan van manticore, ik bouw zelden een lijst zonder en speel er bij voorkeur 2.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor mathijs97 » 01 maart 2015 23:48

update: vandaag lekker een uurtje of 3 zitten knippen, plakken en reposen van de schoon gemaakte modellen.
helaas is het nu wel crisis omdat veel van de torsos, armen, bolters backpacks, hoofden en andere wapens te beschadigt/niet combineerbaar zijn. :disturbed:

ik weet dat dit eigenlijk in de rommel zolder moet maar het leek mij onnodig om een topic aan te maken.
dus bij deze, wie heeft er vanilla marine bits liggen waar die niks meer mee doet en waar niet veel aan gesloopt hoeft te worden die ik kan kopen/ruilen/hebben? ik heb nog wat torsos, armen, bolters backpacks, hoofden, chainswords en boltpistols nodig.
ook mist er nog een multi-melta devastator backpack.

anniewees niet veel kunnen schilderen door stage maar de fists staan met wat bits er bij klaar voor de primer en de guard is aan de beurt om schoon gemakt te worden en hier en daar wat herstelwerk te ontvangen.
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor mathijs97 » 11 maart 2015 11:13

gisterenavond de 1e sergeant van mijn fists afgemaakt.
ga denk ik vanaf nu gewoon elke avond een uurtje aan mn legers werken zodat er tenminste wat vaart in komt.
heb de laatste tijd weinig gedaan behalve dingen repareren en reposen.
vanavond foto's
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97

Berichtdoor Bobske » 11 maart 2015 13:48

ga denk ik vanaf nu gewoon elke avond een uurtje aan mn legers werken zodat er tenminste wat vaart in komt.

Yup, dat werkt het beste, dan schiet het echt ineens op.
Succes (en foto's)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Chris » 11 maart 2015 19:27

Elke avond beetje raak je ook niet opgebrand. Ook zeker niet onbelangrijk.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 11 maart 2015 22:31

[quote="mathijs97"]gisterenavond de 1e sergeant van mijn fists afgemaakt.
heb de laatste tijd weinig gedaan behalve dingen repareren en reposen.
vanavond foto's

Een stukje per dag brengt algemene vooruitgang.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor mathijs97 » 11 maart 2015 22:50

dat merk ik inderdaad ja, zeker met squads aangezien die in een keer een zit van een uurtje of 6 zijn als ik er een soort productielijn van maak.
vaak krijg ik dan dat ik zoiets doe in een vakantie maar daarna zie ik lang op tegen verder schilderen omdat ik een zit van 6 uur eigenlijk maar 3 uur leuk vind en het laatste uur ben ik mezelf aan het dwingen om het gewoon af te maken omdat ik anders verf verspil.

maar hier de beloofde foto's van de fists die ik tot nu toe geschilderd heb: een dreadnought, 2 marines van de 2e squad en de veteran sergeant van de 1e squad. ben zelf voor een eerste poging best blij met de laurels op zn helm. :grijns:
ook wat foto's van de deathwatch die ik als stern en vanguard ga gebruiken. de foto's zijn overbelicht wat de wash niet echt eer doet, dus in het echt hebben zie iets schaduw en zijn ze een stukje vaaler.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mathijs97

Berichtdoor Caladai Doomblade » 12 maart 2015 12:43

Goed bezig, maarre, wordt het niet eens tijd dat je minder gaat roken? of je rookmachine uitzet. Het is een beetje mistig in je kamer. Fog of war? :whistle:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs