Kijk, dit is toch een heel stuk prettiger dan het GW systeem, waarbij je niet eens weet wat er volgende week uit komt
Nog meer dan genoeg ruimte om te speculeren over specifieke modellen en regels, maar je weet tenminste wat je kan verwachten
Je weet waar je wat geld voor moet bewaren, en doordat je ook weet wat er niet uitkomt kun je ook rustig doorwerken aan je legers zonder het risico dat er volgende week nieuwe regels uitkomen waardoor ze niet meer werken
Ook meteen maar mijn eigen mening geven over al dit nieuws, want waar is het internet anders voor dan het ongevraagd geven van je mening

Brown Water Navy
Nieuwe uitbreiding voor FoW Vietnam, dus goed om te weten dat ze hier mee verder gaan
Bootjes zijn toch lang niet zo cool als helicopters, dus ik word hier niet zo enthousiast van als de vorige Nam releases
Wel benieuwd wat er voor de VC zal uitkomen, want een vietnamees leger om tegen te spelen is toch wel het grootste struikelblok voor het beginnen met Vietnam
Berlin
Het logische vervolg van de serie Late War boeken
Nieuwe bizarre speeltjes voor de Duitsers en Russen, en het CityFight aspect kan wel s interessant zijn, zeker met die modulaire plastic gebouwen die ze verderop noemen
Het vooruitzicht van nieuwe plastic kits worden mijn Russen natuurlijk alvast erg blij van
Vooral het idee van betaalbare plastic artillerie sets klinkt als muziek in de oren
Misschien nog wel interessanter is dat hiermee het Late War tijdperk wel zo'n beetje 'af' is, en er dus wild gespeculeerd kan worden over wat gaat volgen
Pacific komt er aan, en dat is groot nieuws!
Maar misschien dat er in 2016 weer serieuze aandacht komt voor Mid-War, of mischien gaan ze gewoon door in de tijd voor de fictieve 'Paper Panzers' in het 1946 tijdperk?
Great War
Ach ja, het is een interessant en belangrijk stuk geschiedenis allemaal, maar om de een of andere reden trekt het mij niet om te spelen
Laat ik wel aan me voorbij gaan
Cold War Gone Hot
Oh Yeah!
Dit kan wel eens super-hip worden
Al dat Koude Oorlog Soviet-spul vind ik er altijd erg gaaf uit zien, dus ik kijk hier alvast erg naar uit
Ik zal alvast wat extra Zvezda modellen gaan inslaan
http://www.zvezda-usa.com/games/hot-war/