Bob's voorbereiding voor Daemons & Damsels 2015

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Bob's voorbereiding voor Daemons & Damsels 2015

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 feb 2015 19:11

[quote="Beastherder"][quote="Caladai Doomblade"]de kans dat er vrouwen zijn is nihil.

Ik weet vrij zeker dat ik vorig jaar vrouwen heb gezien :harhar:

Er was zeker 1 vrouwelijke speler, en ik dacht zelfs 2 :yes:

Zeg dat niet, we proberen hem te overtuigen!

Lekker bezig Bob! Keep it up!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Terentius » 06 feb 2015 19:59

Ik probeer dit jaar weer een keer mee te doen. 1850 punten is wat veel, maar ik kan het hopelijk wel af krijgen.

[quote="Caladai Doomblade"]Lekker bezig Bob! Keep it up!

Ze wil nu Bobette genoemd worden.
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 feb 2015 21:07

[quote="Terentius"]Ze wil nu Bobette genoemd worden.

Prima Bob, als jij je baard afscheert en op je hoofd plakt noem ik je Bobbette.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bobske » 09 feb 2015 09:17

Potverdorie, wat is dat voor Spam op mijn Topic :sproeiuh :sproeiuh :sproeiuh

Ik had een lang weekend vrij, Vrijdag t/m vandaag. Linda is weg.
Alles van mini's tevoorschijn gehaald....restje gele Nids, wat ik nog moet bouwen en schilderen van Leviathan, terrein...

en totale hobby breakdown gehad dus nauwelijks iets gedaan. :sick: :sick: :sick: :sick:

Ik kreeg heb echt de neiging van, ik flikker alles weg, verkoop het.
Tafel, terrein, alles wat ik nog niet geschilderd heb...

Niet alleen met WH40k hoor, ook met mijn magic verzameling, x-wing, dreadball team etc.)

Wijsheid komt met de jaren dus ik heb dit wel eerder gehad
(volgens mij is het ook cold turkey, ik heb altijd mensen om me heen en nu ben ik 4 dagen alleen thuis... aa :grijns: argh :disturbed: )

Maar alles in de schuur gezet op 3 miniaturen in mijn verfla na.

D&D 2015, tja. Ik heb nog 1,5 maand vrij voor 19 april, en Rick/Shogun heeft 6 spore pods die ik kan lenen. Maar het wordt dan waarschijnlijk toch gele of Rode Nids. Leviathan wordt nog te veel schilderen.

pff, het wordt na donderdag denk ik tijd voor low-maintenance wh40k d.w.z. ik stop 1.500p in een koffer en pak dat leger als ik ga spelen.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Johan » 09 feb 2015 13:46

je rode en gele nids zijn ook prachtig Bob, neem je die lekker mee naar D&D. als ik ga, ga ik er ook niet een heel leger apart voor schilderen.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Bobske » 05 maart 2015 06:43

Afbeelding

+150 punten
= 1085 af.

Skevan heeft nu de laatste Nids voor de undercoat Service.
Maar ik heb nog 1 Carnifex, 1 Broodlord en 5 genestealers thuis, dus kan nog aan de slag
(en nog 88 dagen vrij ;)

nog 1 maande en 2 weken dan is het D&D 2015
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 maart 2015 08:18

88 dagen vrij? hoe krijg je dat voor elkaar? (jaloers :angry: )

Goed bezig Bob, keep it up en je hebt zo een prachtig D&D leger klaar! Je kunt het! :thumbup:

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bobske » 05 maart 2015 12:15

88 dagen vrij? hoe krijg je dat voor elkaar? (jaloers )

Nee nog 88, in totaal 91 ;)
3 volle maanden 1 maart t/m 31 mei. = 13 weken 87 =91 dagen.
En krijg 40% doorbetaald!

Dat heet belachelijk goede CAO, en misschien moet ik toch maar bij die bank blijven werken.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 05 maart 2015 15:51

:huh:

Ja, zo zou ik ook wel legers af krijgen :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 06 maart 2015 10:37

Ja, zo zou ik ook wel legers af krijgen

Ik hoop het.
Vandaag ben ik iets raars aan het doen.
Namelijk een hoop gemagnetiseerde Nids aan het vastlijmen.
Gisteren bij The Runble in the Jungle realiseerde ik me dt ik me er altijd dood aan erger aan de gemagnetiseerde bits.
Ze vallen er af tijdens het spel en je moet ze in elkaar zetten voor het spel.
Het kan handiger zijn voor het vervoer maar aangezien alles al in koffer met foam zit is dat ook geen probleem.

Dus:
Hive Fleet Juggernaut
(mijn rode nids)
Is al jaren af, zit nu met army list in 1 grote GW koffer en 1 kleine. Nu met army list 1 volle FOC 3.600 punten

Hive Fleet Bob-Yellow
1 grote GW koffer en 1 kleine. Momenteel 186 modellen en 3350 punten.
er zijn er 158 af maar de rest staat al in de basiskleuren en deel ook al verer.
De FOC is bijna vol. Nog 2 elite choices en 6 fast attack modellen. Maar ik weet niet of ik die nog bijkoop, de koffers zijn zo goed als vol

Hive Fleet Leviathan.
Tja die is gebouwd van wat ik nog over heb. Ik heb van Battlefoam een Pack 720 koffer, foam is ook binnen, dus die maken we vol en schluss.
Dat is de de blog hierboven. Alles bij elkaar ondertussen ook al weer zo'n 21.00 punten
38 modellen waarvan 9 af.

En nog 4 stealers en 1 broodlord die ik over had. Die ben ik voor de afwisseling blauw, paars aan het schilderen, old skool voor als er echt een Genestealer cult uitbreiding komt
(dan heb ik dus al 1.760 punten aan stealers ;)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs