Pimp youre ride.

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Pimp youre ride.

Berichtdoor henerius » 26 jan 2015 18:37

Nutteloos maar ik heb mijn X-wings een eigen kleurtje gegeven en ik heb ze een elk eigen marking gegeven.

Afbeelding
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Re: Pimp youre ride.

Berichtdoor Bobske » 26 jan 2015 19:37

:tu:
Hoezo nutteloos, kei vet
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor joost » 26 jan 2015 20:20

Yep vind ze ook nog beter geworden :grijns:
Legers die ik speel: flames of war ...
joost
Ogre with nifty pigtails

Berichtdoor Skevan » 26 jan 2015 20:47

Gaaf, nu moet ik de Phantom gaan pimpen :grijns:
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor drava » 27 jan 2015 09:48

Nice, is juist tof om te zien en super handig als je met meerdere spelers aan de slag gaat! :yes:
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Leroy » 16 apr 2016 09:25

Ziet er echt vet uit :D Wat drava al zegt, beter als je met meerdere spelers speelt :D
@Skevan je moet eens kijken er iemand iemand al de Phantom en ghost zo gemaakt heeft dat ze los van elkaar kunnen :D

En iemand al op youtube die gast gezien die led verlichting in zijn schepen maakt :D Wauw zou willen dat ik die skills had :wub:
Flying is more than a sport and more than a job; flying is pure passion and desire, which fill a lifetime. ----Adolf Galland----

We fly; you die. -----Tie Pilot-----
Legers die ik speel: X-wing
Leroy
Itsy bitsy giant spider

Berichtdoor Bobske » 16 apr 2016 10:01

En iemand al op youtube die gast gezien die led verlichting in zijn schepen maakt

Link?
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Leroy » 16 apr 2016 14:54

https://www.youtube.com/watch?v=n4EU2MR1r-8

here you go :D hoop ooit ook iemand te zien de een falcon met licht pimped :D
ps als iemand in de groep de skills heeft om ze van ledjes te voorzien let me know ik wil het opzich wel ook gaan proberen :D
Leroy
Itsy bitsy giant spider

Berichtdoor Leroy » 17 apr 2016 07:56

Ik kon het niet laten heb even op Youtube rond zitten kijken :D en zijn best veel mods die mensen bedenken. hier link ik een paar videos :D

Mod met magneetjes zorgt ervoor dat je de scheepjes wat dinamischer kan posen, opzich leuk bedacht maar vind dat het wel een stuk netter moet kunnen :D
https://www.youtube.com/watch?v=YU4RhJ0 ... zQ&index=4

B-wing Mod. je moet je miniatuur wel echt gaan aanranden maar je moet zelf kiezen of je het waard vind. jammer dat deze optie niet al zelf in de B-wing zit. vind het wel erg vet gedaan zo kan je de B-wing echt inzetten zoals die tijdens spacebattles gebruikt word.
https://www.youtube.com/watch?v=b_7TJ0M982E

Asteroid field. het ziet er erg vet uit. maar denk dat het erg onhandig is tijdens het spelen. je bent wat overzicht kwijt over het bord maar toch misschien als idee om je minis te displayen thuis :D
https://www.youtube.com/watch?v=NGxxMYV ... zQ&index=3

Asteroid field 2.0 Deze ziet er net zo cool uit. naja mischien iets minder maar het werkt wel beter tijdens het spelen. zelf zou ik ervoor kiezen om de kartonnen astroide eronder te leggen mocht je een hit hebben of erdoor schieten kan je ze even simpel optillen. dit is nog wel een mod die ik mezelf zie doen in de toekomst. snap sowieso niet dat je het niet al kan kopen voor het spel :P ze kunnen hier zeker geld uitslaan :D
https://www.youtube.com/watch?v=-kNBRTR ... zQ&index=2

BATTLE DAMAGE!!! wie houd er nou niet van Battle damage :grijns: geen hele moeilijke mod iedereen kan het denk ik wel :thumbup:
https://www.youtube.com/watch?v=-OwUYHF ... zQ&index=1

Nu ben ik benieuwd naar jullie mening. Zelf denk ik altijd vanuit een collectors standpunt, het modden is leuk maar helaas zijn de figuren niet alleen los te koop. tuurlijk je koopt iets omdat je het graag wilt maar wat als je stopt met spelen. de waarde van de moddellen kunnen echt dalen door het modden. dit is iets wat mij denk ik tegenhoud. daarom ben ik van plan mocht ik willen modden om te gaan kijken of er iemand is die instaat is om de moddellen 3d te pringen dan kan je de orginelen gewoon in orgineel houden en zou je met 3d geprinten kunnen experimenteren.
Leroy
Itsy bitsy giant spider

Berichtdoor Beastherder » 17 apr 2016 14:11

[quote="Leroy"]En iemand al op youtube die gast gezien die led verlichting in zijn schepen maakt

Ziet er geweldig uit, maar wat een gepruts.... :disturbed:

Battle Damage is wel uitstekend haalbaar, ook met 'middelmatige' skills
De schade aanbrengen met zo'n hete naald werkt erg goed, ik snap alleen niet waarom die vent uit de video het daarna rood en geel verft. :dunno:
Ziet er niet uit, metaal was veel beter geweest
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Volgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames