release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 25 nov 2014 07:58

[quote="Beastherder"]Ligt het aan mij, of hebben ze gewoon verschillende bits van de Space Hulk terminators ge-copypaste in de computer? :dunno:

Niet onder de indruk :dry:

Captain is wat opgekrikt de rest zijn de standaard modellen.Geen slechte bundel deal alles meegenomen.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor Terentius » 28 nov 2014 21:53

Klein formaat codexen:

http://www.games-workshop.com/en-NL/Boo ... id=9767483

Helaas maar 6 euro goedkoper.
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Chris » 28 nov 2014 22:00

Dat zijn de codexen die in die grote bundel zaten. Bundel zal slecht verkocht hebben.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor blaze unlimited » 28 nov 2014 23:30

[quote="Chris"]Dat zijn de codexen die in die grote bundel zaten. Bundel zal slecht verkocht hebben.

He hoe komt dat nou, ik dacht toch dat iedereen iedere codex wilde hebben.:D
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 29 nov 2014 00:16

Een hele zes euro goedkoper? Er is vast iemand ziek bij GW :P
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Terentius » 29 nov 2014 02:25

[quote="Aeran Meadowgale"]Een hele zes euro goedkoper? Er is vast iemand ziek bij GW :P

Ja, je zou eigenlijk verwachten dat ze het dubbel zo duur maken, omdat het zo'n super 'handig' formaat is! Daar mogen we best meer voor betalen! (zie ook E-books :dry:)

Nog meer nieuwe Blood Angels:

Afbeelding

Afbeelding

Het valt je misschien op dat die bases groter zijn dan normaal:

[quote="Via Lords of War Gaming"]
So for those of you that pay attention to the release list for upcoming product you may have noticed that 32mm bases are on the list for next week.
If you are wondering what they were for take a good hard look at the Death company in the picture and compare to the genestealers and behold the future!
Get ready to get your (re)base on. To reiterate ALL MODELS on 25mm bases will eventually transition to the new 32mm bases.

Salty
...
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor vhati » 29 nov 2014 11:21

wacht wacht ... ....

dus alle modellen die op scenic bases van 1 euro per stuk staan moet ik gaan rebasen omdat ze 7mm breder gaan worden? en alle modellen waar je basing al hebt gedaan moet je ook gaan rebasen. Wat is dit voor achterlijke beslissing :dunno:

tenminste als je toernooien wil gaan spelen, anders heb je een unfair advantage natuurlijk
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor mathijs97 » 29 nov 2014 12:39

rant:
dus gw gaat je nu dwingen om voor al je modellen op een 25 mm base een 32 mm base te kopen en alles te vervangen, omdat anders je niet meer mee speelt? :disturbed: godsamme wat voor een kansloze poging om nog meer geld uit de bestaande spelers te halen. ben nu wel heel erg blij dat ik met FOW wil beginnen want met dit soort akties gaat gw aan mij nog een (trouwe) klant verliezen. niet dat ik per direct ga stoppen maar het houdt niet veel meer over. :dry:
jeez!
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor Chris » 29 nov 2014 13:00

Voor elk model geldt: moet op base waar ie mee gekomen is. De oude terminators kwamen ook op 25 mm bases, en die zijn ook nog steeds legaal op die bases ipv de huidige grotere. De hemel valt niet met elke verandering meteen naar beneden mensen :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Terentius » 29 nov 2014 15:52

Je wordt echt niet door GW gedwongen om alles op 32 mm bases te zetten. Daarnaast als je wel gedwongen werd, hoeven wij ons daar nog steeds niks van aan te trekken. Uiteindelijk bepalen wij als club wat we doen op onze club en toernooi organisatoren bepalen wat zij doen in hun toernooi. Niemand is een slaaf van GW.

Ik denk ook niet dat GW dit doet om weer snel wat geld te vangen ten koste van de hobbyisten. Voor veel modellen zijn die 32mm bases best handig. Mijn ervaring leert dat Space Marines amper op 25 mm bases passen en het bij Jump Packers voor nog grotere problemen zorgt. En dan heb ik het nog niet eens over modellen zoals Hormagaunts die al helemaal rampzalig zijn qua balans.

Zoals ik het zie: GW geeft mensen de optie om iets grotere bases te gebruiken om bovenstaande problemen wat te verhelpen. De rest van ons die het niet zoveel uitmaakt dat onze modellen omvallen of inventieve oplossingen hebben gevonden om het wél op een 25mm base te balanceren hoeven zich daar echt niks van aan te trekken. Zie Chris z'n bericht ook.

Deze base vergroting komt overigens niet zo onverwacht. GW is al een tijdje bezig alles groter en groter te maken.

[quote="vhati"]tenminste als je toernooien wil gaan spelen, anders heb je een unfair advantage natuurlijk

Ik ben er nog niet helemaal over uit of je daar wel een oneerlijk voordeel aan hebt. Kleinere bases zijn handig voor manoeuvreren en zo, maar je modellen in de unit zitten ook dichter op elkaar, waardoor de unit kwetsbaarder is voor blast weapons.
...
Terentius
Hormagaunts

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000