Benman's Warhammer vrouwkes, anders dan Sisters of Sigmar

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 21 okt 2006 20:40

Next one please.

Afbeelding
Afbeelding

Misschien niet helemaal geschikt in de dames-unit. Desondanks toch een aardige paintjob en kan d'r wel gebruiken in Mordheim denk ik. B)

Advanced D&D ADD14 Female Thief
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 21 okt 2006 20:51

Hehe, aan de kartel-rand op d'r laarzen te zien zou je zeggen dat het een ouwe Elf Ranger is (uit de tijd dat GW nog geen onderscheid maakte tussen High Elves en Wood Elves), of zo'n Female Rogue uit één van de eerdere Citadel-adventurers series. In ieder geval een leuk modelletje met een leuke paint job. B)

Wat betreft het in de unit met 'Norse Marauders' passen .... Probeer het eens zou ik zeggen, die unit is nu al zo rag-tag als het maar zijn kan (boerenmeid, kinky chaos amazon en cavegirl lopen daar hand in hand) en een dievegje zou er volgens mij nauwelijks tussen uit springen.

Wat heeft ze trouwens in d'r linkerhand .... een vis? :blink:
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 21 okt 2006 21:31

[quote="squiggoth"]Wat heeft ze trouwens in d'r linkerhand .... een vis? :blink:

Nou, dat is me ook niet helemaal duidelijk. Het lijkt iig op een zak waar wat inzit, munten of zo. Of misschien wel stenen om iemand mee op z'n schedel te slaan. :unsure:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 22 okt 2006 10:55

[quote="Benman"]Nou, dat is me ook niet helemaal duidelijk. Het lijkt iig op een zak waar wat inzit, munten of zo. Of misschien wel stenen om iemand mee op z'n schedel te slaan. :unsure:

Misschien is het stiekem toch wel vis ...... 't Zijn levensgevaarlijke wapens, die vissen. :trout:
Squiggoth

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs