Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!
goedkope tanktraps gemaakt om mijn tafel wat op te vullen. Ongeveer half uurtje werk als ik het drogen niet mee tel
lekker geroest en overgroeid. Heb de stukken een beetje los van elkaar of scheef op elkaar geplakt om het idee te geven dat ze er al erg lang staan en er al een aantal keer iets tegeaan geknald is.
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
ik had laatst het samen met Jan/SonofaDreadnaught (die is ook van de Too-many-walkers-Never!! club) over een idee
Battle of the Ancients/Titans
Iedereen neemt allen zijn dreadnoughts/monstrous Creatures mee. En battlen maar. Geen speciale regels. Als jij er een vernietigd (=laatste wond/hull point er af) dan krijg je een punt
Is je dreadnought stuk/creature dood dan mag die terug komen mits één van de tegenstander nog meer dan 1 en meer dan jij er heeft staan. (dus uiteindelijk is het LAst Naught/Creature standing)
Toch maar eens organiseren zo te zien
TROLL schreef: bob, gij zijt vervloekt!
#hobbybutterfly
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Ik zal maar even laten zien waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest:
Idee is een Kings of War/WHFB úndead/VC leger:
inhoud:
gebouwd:
Oude chaos sorcerer als Vampire(lord)
Revenants/Grave Guard
Skeletons:
zombies
Revenant Knights/Blood Knights/Black Knights
Verder nog 20 ghouls en wat wolfjes.
Nu alleen nog bases en verven Plannen voor eventuele uitbreidingen: -Wight King -Necromancers -Vargheists/Crypt Horrors -Corpse Cart/Black Coach -Mortis Engine -Terrorgheist
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters