Everything that isn't green

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Everything that isn't green

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 16 feb 2014 12:21

Ik ga denk ik toch liever voor iets... subtielere methoden :P
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 16 feb 2014 21:35

Aegis line is zo goed als af!
Er komen waarschijnlijk nog wat kleine bitz op om het iets diverser te maken, maar dit is hem nu:
Afbeelding
Afbeelding

Misschien een beetje weinig licht, maar het is niet anders...
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Chris » 16 feb 2014 21:40

Ziet er bijzonder functioneel en leger thematisch geschilderd uit.
Je wilt de gun als quad gun gebruiken? Zo ja, mischien een idee om de lopen te verlengen met desnoods chupa lolly stokjes zodat ze als autocannons uitzien ipv bolters?
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 16 feb 2014 22:01

[quote="Chris"]Ziet er bijzonder functioneel en leger thematisch geschilderd uit.
Je wilt de gun als quad gun gebruiken? Zo ja, mischien een idee om de lopen te verlengen met desnoods chupa lolly stokjes zodat ze als autocannons uitzien ipv bolters?

Ik ben bang dat ze door de drum mags en de algehele vorm er toch altijd als bolters uit blijven zien... Ik denk niet dat ik ze er goed uit zou kunnen laten zien. Toch is het zeker een goed idee en ga ik hem in mijn achterhoofd houden voor als ik een keer meer aegis lines/een bastion ga bouwen.
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 07 mei 2014 18:03

Tijd voor updates!

Allereerst: mijn nieuwe ('nieuwe') werkplek:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jep dat is de kaart van Skyrim.

Daarnaast ben ik de laatste paar weken hiermee bezig geweest:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Uiteraard nog heel erg WIP, er komen nog een lading pantserplaten en dergelijke op. Daarom ook het gebrek aan hoofd :D
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Chris » 07 mei 2014 23:01

Heel erg gaaf model. Ik zie hem graag een keer mano a mano tegen mn knight :)
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 08 mei 2014 12:57

[quote="Chris"]Heel erg gaaf model. Ik zie hem graag een keer mano a mano tegen mn knight :)

Ik ben bang dat dit ding meer dan anderhalve knight hoog is... (11")

Dat terzijde, ik kan hem altijd als ietwat oversized proxy gebruiken :D
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 08 jul 2014 20:32

Twee nieuwe projecten af!

Ten eerste, een drietal servo-skulls:
Afbeelding
Van de voorkant...

Afbeelding
...en van de achterkant!

Afbeelding
Eerste servo-skull. Onderdelen: antenne en doos van een oude rhino, high elf symbool omgebouwd tot purity seal, tomb king schedel, green stuff, plastic flying stand.

Afbeelding
Tweede skull. Onderdelen: schedel, purity seal en onderstuk uit bitbox club; deel van een scope uit een empire handgunners doos; halve naald, green stuff, plastic flying stand.

Afbeelding
Derde skull. Onderdelen: schedel, fakkel uit de chapel kit, twee stukken papier uit empire kits (verbonden met gs), green stuff.

Random ontdekkingen: ik moet meer oefenen met vuur schilderen. Vernis en flying stands gaan niet samen. Bionische ogen van green stuff maken is schandalig makkelijk. Blood for the blood god werkt perfect voor rode glaseffecten. Modellen zien er in het echt altijd beter dan op foto's.

Tweede eindresultaat: immolator "Holy Tempest":
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rhino versie.

C&C?
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Chris » 08 jul 2014 20:37

De servitors zijn een beetje erg glossy voor oude dooie dingen/perkament.
De immolator is erg goed gelukt, zeker de modder op de tracks is erg cool. Mischien nog net een beetje meer modder net naast de tracks? Zeker aan de achterkant op de klep, dat is geheid niet zo schoon meteen naast de tracks. Kijk maar eens naar de achterkant van je fiets na een regenbui :)
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 08 jul 2014 20:53

Tja, de enige primer die ik heb is nogal glimmend, en hoewel dat prima op Sisters werkt werkt het (blijkbaar) minder op andere dingen... Ik moet overigens wel zeggen dat het in het echt iets minder opvalt.

Goed punt over de modder: ik had er zelf niet aan gedacht :D
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs