Dark Heresy: Hive Novio campaign

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Dark Heresy: Hive Novio campaign

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 jun 2014 21:54

Oke, even in het kort de sessie van vanavond:

Na een goede nachtrust gaan de 4 adepts op pad, het duurt nogal even voordat er enig plan is, want iedereen kijkt elkaar aan maar er gebeurt niks. Dan besluiten ze onder leiding van ex-guardsmen Andrej op zoek te gaan naar de treinrails in de hoop daar een wapentransport te kunnen onderscheppen of iets dergelijks. Ze lopen zo nonchalant mogelijk door de wijk, en de eerste gangster die ze tegen komen ziet ze aan voor een stel maten en wil ze straal voorbij lopen. Enkel het rare uiterlijk van de preacher trekt nogal de aandacht, maar voordat de gangster zich hierover kan bekommeren probeert Andrej hem vergeefs in de houdgreep te nemen terwijl de Scum en de Feral Assassin Narl hun geweren op zijn hoofd richten.

De arme ziel wordt het trappenhuis van een flat ingesleurt en 'gemarteld'. Hij wordt bedreigt met een flamer, er wordt hem 1 vraag gesteld en vervolgens ontstaat er verwarring tussen de ondervragers over wat ze eigenlijk moeten vragen en wie dat dan moet doen. Terwijl de preacher het bedreigen opgeeft en op de trap gaat zitten gebruikt Narl een onbewaakt ogenblik en de shotgun van de gevangene om het hoofd van de gijzelaar er af te blazen. Daar was Andrej het niet mee eens, want die wou eigenlijk wel wat belangrijke zaken weten, zoals 'waar liggen de treinrails waar we naar op weg zijn'. De preacher kan de schreeuwende ruzie niet meer aanhoren en verlaat het bloedbad om de rest van de lege straat te verkennen en lokt onbewust 2 andere gangsters naar het trappenhuis.

Terwijl de ene gangster met de scum aanpapt probeert de ander de preacher te beroven. Andrej besluit de man van achteren dood te schieten maar mist hem en raakt de preacher, die zwaargewond schreeuwend op de grond dondert. Gelukkig schiet Narl een seconde later de verbaasde ganger door het hoofd, terwijl de tweede ganger zich uit de voeten maakt. Gezamelijk schieten ze zijn beide benen kapt en slepen hem terug voor verhoor. (het eerste verhoor was niet helemaal goed gegaan...). De preacher krijgt een overdosis hard-drugs om de pijn te stoppen, hij gaat bijna dood er aan maar gelukkig redden ze zijn leven met een andere zwaar-verslavende hard-drugs die het tegenovergestelde doet. Het tweede verhoor verloopt iets beter, en wordt alleen onderbroken door de wapens die de niet-gefouileerde gevangen nog weet op te duikelen.

Nadat de gevangen alle vragen heeft beantwoord snijdt Narl hem de keel door en is het wachten tot de preacher klaar is met trippen en weer kan lopen om verder te trekken. :whistle:

Al met al een zeer geslaagde sessie. Niet heel veel bereikt in 2 uur tijd, maar heel veel lol gehad en hele bizarre dingen gezien. Fijne groep is dit, ze maken elkaar nog eens per ongeluk af... :disturbed: :disturbed:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 05 jun 2014 22:25

Deze omschrijving is spijtig nauwkeurig...

Jongens, geslaagde avond dit :D
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor blaze unlimited » 05 jun 2014 22:26

3 vijanden, 3 kills voor Narl, Conclusion: Narl gets shit done!
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor Chris » 05 jun 2014 22:42

Je laat ze als protocol magus net 2 weken alleen, en meteen gaat alles fout en knallen ze elkaar verrot. Daar is dus het handboek voor jongens! By the book!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Dannis » 06 jun 2014 08:36

Haha nouja we hebben enorm gelachen :P
Zullen de volgende keer maar eens proberen wat meer vooruitgang te creeeren :P
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 jun 2014 09:38

Waarom? Als jullie dan nog meer bloedbaden per sessie veroorzaken is er binnen de kortste keren geen party meer over... :P
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor blaze unlimited » 06 jun 2014 09:52

YOLO!! right!
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor kaleith » 06 jun 2014 12:17

Hey hey, volgende keer kan ik beginnen met mensen te "healen" als medic.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Chris » 06 jun 2014 12:49

A la Yomanda? Zal me een mooie slachtpartij worden dan :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Dannis » 06 jun 2014 13:16

[quote="blaze unlimited"]3 vijanden, 3 kills voor Narl, Conclusion: Narl gets shit done!

3 "kills"... :hc:
1 'I lost my temper at interrogation' death
1 Kill
1 'Go ahead to that thing you did earlier again' death :P
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames