Benman's Warhammer vrouwkes, anders dan Sisters of Sigmar

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 14 okt 2006 20:54

Nou, het heeft een tijd geduurd voordat ik dit model kon bemachtigen via Ebay. Voor de 'ouderen' onder ons was het toentertijd een bekendheid, hehe. :wub:

My brave Sam. Nee, niet de Hobbit, maar Sam Phox, origineel uitgebracht als sorceress. Ik ga d'r gebruiken in m'n meidengroep als musician oftwel "chantster".
"Singalong girl".
Afbeelding

Je kunt zien dat voor die periode al wat meer moeite gedaan is voor dit speciale model. Ook al zijn de armen, handen, ogen nog steeds niet al te best gesculpt. Maar ik heb d'r eindelijk. ^_^

Zo, aan de 4e rank bezig, 4 te gaan voor 3 rankbonus:
Afbeelding
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor henerius » 14 okt 2006 21:52

het is nu al een hippe unit Ben!

Wubbig :wub:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Squiggoth » 14 okt 2006 23:44

Het schilderwerk op die laatste twee modellen is puik, maar WTF is er aan de hand met het rechteroog van Samantha Fox? 't Zit zo scheef als het oog van een inteeltslachtoffertje, terwijl d'r linkeroog er prima uit ziet. :unsure:

Over "chantress" gesproken ..... Gallic Chanters geven in Rome: Total War overigens hippe bonussen. ;)
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 15 okt 2006 01:11

Oog aangepast, maar het blijft een kudoog om goed te krijgen.

Afbeelding
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 15 okt 2006 10:06

Stukken beter zo. B)

Hoe heb je dat rood van d'r mantel gedaan?
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 15 okt 2006 10:29

Scab Red, Scab Red gemengd met Midnight Bleu wash, Highlights van Scab Red en Red Gore tot Blood Red.
Benman
BOFH

Berichtdoor Benman » 15 okt 2006 22:43

Zo, en alweer de volgende klaar ....... een tweelingzusje. ;) De rechtse madam was al een tijdje klaar en wanneer je nu gaat vergelijken dan zie je toch dat er vooruitgang zit in het schilderen van huid. Ogen blijven lastig en dat heeft misschien toch te maken met mijn leeftijd. M'n ogen zijn niet meer wat ze geweest zijn ..... misschien moet ik maar gaan sjieten met een loep. ^_^

Afbeelding
Afbeelding

17 dames klaar nu, en nogsteeds niet één dezelfde. Inmiddels via Ebay alweer 2 pre-slotta dames onderweg en aan het bieden op 2 nieuwe Big Mommas.

To be continued. :)
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 15 okt 2006 23:01

[quote="Benman"]Zo, en alweer de volgende klaar ....... een tweelingzusje. ;) De rechtse madam was al een tijdje klaar en wanneer je nu gaat vergelijken dan zie je toch dat er vooruitgang zit in het schilderen van huid.

Dat ligt niet alleen aan de kwaliteit van het schilderen maar ook de kleurkeuze; het groenig-bruine rokje van de nieuwe madam steekt af tegen haar lichte perzikenhuid waardoor die beter uitkomt, terwijl dat eerdere vrouwke een roodbruin rokje draagt over een roodroze huid en dat maakt het model als geheel veel sneller een 'rooie blob' om te zien.
Je zou kunnen gaan darklinen om dat effect sterk te verminderen, maar ik weet al wat je daarop gaat zeggen .... 'Darklinen is stom'. ;)

Ogen blijven lastig en dat heeft misschien toch te maken met mijn leeftijd. M'n ogen zijn niet meer wat ze geweest zijn ..... misschien moet ik maar gaan sjieten met een loep. ^_^

Veel plezier ..... Zo'n loep lijkt mij 3x niks omdat het niet alleen je model vergroot maar ook al je bewegingen (lichtelijk bibberende handjes onder een loep wordt een 6,9 op de schaal van Richter).
Sowieso is er niks mis met de ogen van die gevleugelde dame. ^_^

Heeft die andere überhaupt wel ogen? :blink:
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 17 okt 2006 23:15

En alweer een ........

Afbeelding

Streepje op d'r been is een haar.
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 18 okt 2006 05:52

[quote="Benman"]Streepje op d'r been is een haar.

Ja, dat probleem heb je wel vaker met zwartharige vrouwen. :laugh:

Inderdaad zeer nette huid-effecten. B)
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs