Dark Heresy: Hive Novio campaign

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Dark Heresy: Hive Novio campaign

Berichtdoor Chris » 12 maart 2014 08:49

Of hij heeft die sessie van de verkeerde foute wodka gesnoept en ligt in zn nest te kotsen ofzo. Dat soort dingen zijn over het algemeen echt geen probleem.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Dannis » 12 maart 2014 19:07

Haha!
Ik ben morgen wel gewoon weer van de partij, mits het doorgaat tenminste! ;)
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Caladai Doomblade » 12 maart 2014 19:15

Tuurlijk gaat het door! Jammer van Dennis, maar zijn character zal er gewoon bij zijn. Ik neem hem onder mijn hoede.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Chris » 13 maart 2014 14:32

De onderdelen voor nieuwe comp zijn aangekomen, dus ik ben vanavond aan het tinkeren.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor blaze unlimited » 13 maart 2014 15:16

aan tafel aan het tinkeren?
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor Chris » 13 maart 2014 17:45

Ik ga geen moederborden behangen aan de schildertafel, sorry :)
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Drag00n3r » 14 maart 2014 14:10

Hey, ik wil eigenlijk wel meedoen. Moet ik er iets speciaals voor downloaden of halen? Zo ja. Kan iemand me ermee helpen?
Legers die ik speel: 40k: Space Marines, Chaos Space Marines.
Drag00n3r
Lover of Squigs

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 14 maart 2014 18:35

- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Drag00n3r » 17 maart 2014 09:40

Dank je. Ik kan het niet echt steeds door lezen. Soms kom ik niet verder dan de eerste 3 pagina's tot ie er mee stopt, of hij loopt die 3 pagina's tot de eeuwigheid. Andere keren gaat het verder. Verste dat ik nu ben gekomen is tot het gedeelte waar alles staat over Feral Worlds. Dit is ook eigenlijk de eerste keer dat ik zo iets speel, dus hoop ik maar dat ik wat verder kom met het lezen om het wat meer te snappen.
Legers die ik speel: 40k: Space Marines, Chaos Space Marines.
Drag00n3r
Lover of Squigs

Berichtdoor Caladai Doomblade » 17 maart 2014 10:46

https://drive.google.com/file/d/0B2ixgmwRx-XGQmZsUGJ5TEh1VDQ/edit?usp=sharing

is een alternatief. Kijk maar of deze beter werkt. Downloaden is misschien handiger dan online lezen.

Als je intresse hebt ben je welkom om mee te doen. Ik moet alleen even kijken of het uiteindelijk werkt. Jij zou speler 7 zijn, en het kan zijn dat dat teveel is. Misschien dat je dan een paar maanden moet wachten tot de rest wat meer ervaring heeft, dan is het voor mij iets makkelijker te behappen. Maar als je mee wilt doen gaan we het gewoon proberen!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames