Everything that isn't green

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Everything that isn't green

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 21 jan 2014 10:12

[quote="Chris"]Erg cool! Freehands op zulke oppervlaktes zijn altijd lastig, dus maak je vooral niet druk als het niet meteen gaat zoals je wilt. Die rare vormen van de modellen moet je even "inkomen".

Bedankt voor het advies :D
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Skevan » 21 jan 2014 10:35

zie er inderdaad goed uit. Ik heb het nog niet aangedurft om ergens een freehand op te zetten. petje af
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 01 feb 2014 23:06

Nieuwe updates!

Ten eerste, een met random bitz in elkaar gegooide penitent engine:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het verhaal achter penitent engines is dat ze net iets steviger in elkaar zitten dan je gemiddelde deff dread, wat deze constructie wel duidelijk maakt. Hij is iets robuuster en korter dan een standaard penitent, daarom zit de vlag erop om hem wat extra hoogte te geven (naast de logische esthetische redenen, uiteraard). De green stuff aan de achterkant moet nog een beetje worden bijgewerkt op deze foto's.
Ik wil graag iedereen bedanken die direct of indirect bitz heeft bijgedragen zodat ik deze constructie in elkaar kon knutselen :D

Hier wat foto's van de eerste modellen van mijn leger die af zijn: een splitsbare squad van 10 sisters, 2 ministorium priests, en mijn eerste immolator, Dominica's Flame. De naam schoot me overigens pas tijdens het maken van de foto's te binnen, daarom staat hij er op de eerste twee foto's niet op.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tips, commentaar, relevante opmerkingen, irrelevante opmerkingen, etc. wordt gewaardeerd :D
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Chris » 02 feb 2014 07:44

Ziet er cool uit allemaal. Als je voor het volgende level wilt gaan kun je je wagen aan weathering op de vehicles.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 02 feb 2014 11:46

[quote="Chris"]Ziet er cool uit allemaal. Als je voor het volgende level wilt gaan kun je je wagen aan weathering op de vehicles.

Daar waag ik me denk ik nog maar niet aan... En de voertuigen schoonschrobben houdt de novices bezig :grijns:
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 15 feb 2014 17:33

Tijd voor meer updates!

De eerste dominion squad is af! Vier dames met een meltagun, en een superior met een combi-melta. Ze hebben ook nog de scout regel, dus meestal komen ze in beurt twee of drie het bord op recht naast het engste voertuig van de tegenstander :P
Afbeelding
Groepsfoto!
Afbeelding
Sister Laila met combi-melta.
Afbeelding
Deze sister had een mould line recht over het gezicht lopen die ik niet weg kon halen... Heb het maar als een litteken geschilderd. Niet heel goed te zien op deze foto wegens crappy camera die niet goed focust op dingen die dichtbij staan.

Daarnaast ben ik ook al op meer dan driekwart met het maken van mijn Aegis Defence Line:
Afbeelding
Mijn zeer overzichtelijke werkplaats :D
Afbeelding
De vier kleine secties.
Afbeelding
Turret met twin-linked heavy bolter die dienst doet als quad gun emplacement.
Afbeelding
En twee van de vier grote secties. Deze twee ben ik nu aan het schilderen, de andere twee zijn nog in de maak.

Zoals altijd wordt commentaar/tips/etc gewaardeerd!
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Chris » 15 feb 2014 17:39

Ik zou iets meer details op de aegis lijn maken. Danwel bullet holes, danwel rivets, danwel een aquila of wat dan ook. Het is een beetje erg uniform zo.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 15 feb 2014 18:30

[quote="Chris"]Ik zou iets meer details op de aegis lijn maken. Danwel bullet holes, danwel rivets, danwel een aquila of wat dan ook. Het is een beetje erg uniform zo.

Karton leent zich geloof ik niet zo goed voor battle damage, en de enige imperial eagle die ik heb is denk ik net te groot... Nouja, dan maar een tripje naar de lokale bitbox :D
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 16 feb 2014 00:57

[quote="Aeran Meadowgale"][quote="Chris"]Ik zou iets meer details op de aegis lijn maken. Danwel bullet holes, danwel rivets, danwel een aquila of wat dan ook. Het is een beetje erg uniform zo.

Karton leent zich geloof ik niet zo goed voor battle damage, en de enige imperial eagle die ik heb is denk ik net te groot... Nouja, dan maar een tripje naar de lokale bitbox :D

Shotgun + karton = bullet holes.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor Chris » 16 feb 2014 03:39

Hou er een aansteker bij om melta shot te simuleren?. Met blusmateriaal meteen in de omgeving :disturbed:
Chris
Lord Lion-O

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs