Markus keerde terug naar Altdorf. Hoe naderde de stadsmuren en werd al snel verheugd vertelt over de heldhaftige Generaal die zijn leven gaf om de stad te verdedigen. Markus wist beter. De generaal heeft zijn mannen de dood in gejaagd omdat hij te eigenwijs was om te luisteren.
Nog voordat Markus de poorten van de stad door was werd hij al belaagd door priesters van Sigmar.. Ze zagen wat hij zou hebben gedaan, ze zagen de duisternis... Markus negeerde het gebrabbel van de priesters en liep door naar huis..
Thuis aangekomen vindt hij zijn vrouw op de grond in een plas van haar eigen bloed.. In haar hand een brief..
"Lieve Sibelle,
Markus is omgekomen. Ik weet niet wat te doen. Ik word nu belaagd door lokale dronkenlappen en bandieten. Ze willen me het huis uit hebben en Sigmar mag weten wat met me doen. Mag ik naar Nuln komen en bij jullie wonen. Ik kan mezelf nuttig maken in de brouwerij. Stuur alsjeblieft hulp ik wordt gek hier... Ze beuken dag en nacht op de deur.
XX Marie"
Er werd weer op de deur gebonst, Markus stond op, totaal bezeten van wraak gevoelens, hij stormde naar buiten als een bezettene trok zijn bijl. Na enkele momenten was het resultaat een plein vol met lijken. Markus stortte in het midden op de grond. Toen hij op keek zag hij overal priesters liggen.. Hij heeft een groep van Sigmar's eigen priesters vermoord.
Om te voorkomen dat hij gevangen zou worden genomen vluchtte hij Altdorf uit. Op weg naar Middenheim... Zijn gedachten werden donker. Wraak en haat gevoelens tegen het imperium.
*END OF CRAPPY STORY*
Gister de eerste aankoop gedaan bij moenen.
Het army book!

Financieel overzicht voor dit project:
Jan: +30 euro.
Uitgaven: 39 euro.
Totaal: -9 euro.
Nog een nieuwe regel aan mijn challenge: er mag niets nieuws worden gekocht als er nog ongeschilderde modellen zijn.