Warhammer 40K Roleplay

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Warhammer 40K Roleplay

Berichtdoor Skevan » 24 jan 2014 10:41

Wanneer gaan jullie spelen, waar en hoe frequent?
Heb wel interesse, maar kan alleen op donderdag....
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 jan 2014 11:07

Mijn voorkeur heeft ook om dit in korte sessies op donderdag te doen, Stefan. We zullen zien.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor blaze unlimited » 24 jan 2014 11:18

Okee dan gaan we serieus doen :) gezien de setting van DH lijkt het dat de toon meer op het roleplaying ligt dan het vechten, als in: wij doen onderzoek naar een of ander iets en af en toe vinden we een cult of een heretic en BLAM!.
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 jan 2014 11:57

De focus ligt waar de GM hem ligt, daarom wil ik graag weten wat jullie het liefst spelen.

Maar bedenk wel, bij DH zij de crit charts heel leuk, maar ze werken beide kanten op!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 24 jan 2014 12:29

Eens in de twee weken op donderdag vind ik prima. Hebben we nog tijd over om een wat kleiner potje achteraf te spelen.

Wat betreft high-combat of low-combat: high-combat hoeft van mij niet, maar eens in de 25 uur lijkt me ook wat weinig...

Daarnaast: ik weet dat het 250 thrones kost, ik weet dat het range 5cm clip size 1 is, ik weet dat het waardeloos is en ik hem pas met 2000xp echt goed kan gebruiken, maar I'm taking a compact hand flamer and you're not stopping me! :D
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 jan 2014 13:18

Swa. Geen idee meer of je het uberhaupt kan kopen als startent karakter, maar oke. -_-

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor blaze unlimited » 24 jan 2014 13:20

waarom ook niet zolang ik maar achter je mag blijven staan dan :) was ook even aan het kijken en wist niet dat de technologische achteruitgang van the imperium zo erg was dat ze zelfs weer met musketten vechten
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited

Berichtdoor blaze unlimited » 24 jan 2014 15:01

Btw sessies van een uur/ anderhalf uur lijkt me idd ook wel oke en dan wat mij betreft 1 keer gevecht per 3/4 sessies ofzo lijkt me wel een aardige balans of is het dan combat heavy? :)
blaze unlimited

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 24 jan 2014 16:49

[quote="blaze unlimited"]Btw sessies van een uur/ anderhalf uur lijkt me idd ook wel oke en dan wat mij betreft 1 keer gevecht per 3/4 sessies ofzo lijkt me wel een aardige balans of is het dan combat heavy? :)

Dat was toevallig ook wat ik oorspronkelijk in gedachten had :D
En toen vroeg ik me hetzelfde af uiteraard...

Ik ben zelf sowieso niet bekend met DH, of überhaupt met een non-super-combat-heavy setting. Ik vind zelf voornamelijk dat de hoeveelheid gevechten aan het verhaal moet worden aangepast in plaats van andersom. Als je een supertof verhaal in gedachten hebt waar letterlijk geen gevechten in voorkomen, go for it! Als je een verhaal hebt waarbij er om de tien minuten een nieuwe hive fleet op de planeet landt, go for it!

EDIT: ik ga alle dice rolls behalve het genereren van mijn characteristics gewoon thuis doen :laugh:
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 24 jan 2014 18:08

[quote="Caladai Doomblade"]Swa. Geen idee meer of je het uberhaupt kan kopen als startent karakter, maar oke. -_-

As long as their GM approves, players may buy additional
weapons, armour and gear from Chapter V: Armoury at the
listed prices. When buying items during character creation,
players do not need to worry about the availability of items.

Alsjebliiieeeeeeeft? :snif:
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames