De ClubAvond

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: De ClubAvond

Berichtdoor Johan » 16 jan 2013 16:58

super nice heren. dat het zo allemaal even kan. :) ik was al even bang dat ik voorgoed van die teminator afscheid moest nemen :(
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 17 jan 2013 00:04

[quote="Johan"]super nice heren. dat het zo allemaal even kan. :) ik was al even bang dat ik voorgoed van die teminator afscheid moest nemen :(

Dan had ik nog wel een donatie gedaan B) momenteel toch een paar teveel *BLAM* HERESY! NO ONE EVER HAS TO MANY TERMINATORS!
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor inferno » 18 jan 2013 00:00

Heeft een van jullie toevallig mijn achtergelaten nemisis dreadknight toevallig gezien :p
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
inferno
Not banned yet

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 18 jan 2013 00:21

[quote="inferno"]Heeft een van jullie toevallig mijn achtergelaten nemisis dreadknight toevallig gezien :p

Je bent er een vergeten? seriously? HERESY! Als je wil kan ik morgen effe langs moenen gaan in m'n pauze om hem in de kast te zetten, maar waarschijnlijk zag de rest en nog staan en hebben die em al in de kast gezet voor je.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor Chris » 18 jan 2013 01:50

Ik heb niks gezien, maar ik heb eerlijk gezegd ook niet echt gekeken.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Bobske » 22 maart 2013 11:18

Het loopt de laatste weken/maande lekker op de club.
Altijd een hoop (maar niet te veel) mensen en battles en veel verschillende spellen
Gisteren
WHFB
Theo/Troll vs Mick/Areonmeadowgale? voor de WHFB campaign
Dork Elves vs Empire

Onno/Onnozel vs Bram
Ogre Kingdoms vs Brettonia

WH40K
Lex vs Chirs B./Inferno
Dark Angels vs Imperial Guard +Grey Knights

Bob/Bobske+Chris T./Chris vs Terence/Terentius voor de WH40K campaign
Nids +Imperial Guard vs Chaos Space Marines+Daemons
Chris en ik hebben vet gewonnen met schijt mazzel

Distopian Wars (naval Warfare in een soort van steampunk wereld)
Joost/TheWoodcutter vs Stefan/Skevan
?? vs Antartica

En er waren wat kijkers/schilders zoals Frank P./Beastherder, Mica, Guy
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 22 maart 2013 13:29

Ik speelde KoB, Kingdom of Britannia. Het was tegen een einde wachten totdat Stefan goed genoeg gooide om mij dood te maken (lukte niet echt), want qua raken met mijn torpedos zat ik er vaak net aan, maar wist Stefan met zijn 1 dice CC of met zijn shieldgenerator dat weer te neutraliseren. :unsure:
Volgende keer meer puntjes... :wub:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor inferno » 12 apr 2013 06:47

Heeft iemand mijn blauwe werk trui toevallig gezien
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
inferno
Not banned yet

Berichtdoor drava » 12 apr 2013 07:05

[quote="inferno"]Heeft iemand mijn blauwe werk trui toevallig gezien
Helaas heb ik je trui niet gezien, maar toen ik vertrok waren er nog aardig wat mensen dus je kunt denk ik het beste Frank (beastherder) een PB sturen omdat hij afsluit.

Het was wel een ontzettend drukke avond! Stefan en ik hebben op rond 9 uur 29 personen geteld en qua speeltafels zat het echt geheel vol! :grijns:
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Onnozel » 12 apr 2013 11:05

Chris je blauwe trui lag er nog toen we gingen.

Ik zou Eric effe bellen dat hij hem voor jouw weg legt.
Legers die ik speel: WHFB: Ogre Kingdoms & Lizardmen WWX: Outlaws & Enlightened Guildball: Butcher's guild
Onnozel
Skink, addicted to chocolate

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg