Martijn's Nurgle blog.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 12 sep 2006 14:57

En inmiddels heb ik elf Plekberrors af en ben ik bezig met nummer 12. :)

Afbeelding

Owww, ook meteen effe wat van de eerste vijf Plaguebearers gepimpt, want die waren toendertijd in twee avonden geschilderd en dat was nog voordat Catachan Green en Graveyard Earth überhaupt bestonden. :)

*edit*
Pfff .... Nou zit ik hier m'n 12e Plekberror te bekladderen en kom er opeens achter dat ze in The Realm of Chaos nog nooit van manscaping hebben gehoord. Het stomme ding heeft haar onder z'n oksels en ik heb geen flauw idee wat voor kleur je zoiets geeft bij een fokking Nurgle daemon. Rare ouwe pupkes. :P

Ik ben geneigd om het gifgroen te schilderen. B)

Afbeelding

*edit2*
..... En deze zal vanavond ook wel zo goed als klaar zijn. Schiet lekker op zo. B)

Afbeelding

*edit3*
En dit zijn de Plekberrors die ik van de week gepimpt heb ..... Ze waren oorspronkelijk alledrie saai grijs zoals de linker, en de andere twee hebben een paarse respectievelijk groene glaze gekregen. De linker heeft een 'nieuwe' tentakel gekregen die meer bij de rest van m'n leger past. (bleekroze met groene stippen).
De middelste is nog steeds foeilelijk, maar het model is uit zichzelf al geen prijswinnaar .... Misschien nog wat bruine inkt eroverheen of zo. :unsure:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Squiggoth op 14 sep 2006 10:18, in het totaal 2 keer bewerkt
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 12 sep 2006 21:38

Beetje details nog doen wa. Teennagels van de groene meneer. -_-
:harhar:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 12 sep 2006 22:44

Pfff, lastig publiek. :snif:
Zo beter dan? Z'n nagels zijn weer Good Old Pre-glaze Bleached Bone, en ook maar meteen wat maandelijkse probleempjes aan de Plekberrors toegevoegd. :P
Afbeelding
Ook weer verder gegaan met [s]Duke Harkonnen[/s] m'n Battle Standard. ;)
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Skevan » 13 sep 2006 16:11

heb je de film met katten kots al gekeken en zo ja wat vond je ervan?
Skevan
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 13 sep 2006 22:41

Ik ben nou met de laatste 20 minuten of zo bezig (Paul Atreides heeft net Water of Life lopen lurken en nu zitten d'r allemaal wurmpkes om hem heen te hannesen enzo) .... Beetje rare jaren '80-cultfilm maar wel leuk, en die Vladimir Harkonnen is inderdaad een goede inspiratiebron (rood haar + Nurgle = pwnage! :P )

't Is wél een vreselijke kud-kwaliteit DVD zeg. Geluid is een ramp, het ene moment hoor je niks en het andere moment staat ie knoerthard ... Ik heb de ondertiteling dus maar eens aangezet. Beeldkwaliteit is ook nogal flut .... Lijkt wel een ouwe video. :harhar:

Ow ja, terwijl de gemene Baron de arme Fremen aan het treiteren is en Paul de Spice-productie loopt te dissen, heb ik m'n Plekberrors maar eens af geschilderd .... Deze twaalf olijke Harkonnens ga ik zondag inzetten.
Als goedmakertje voor die smerige all-Skink army list van het Border Patrol toernooi. ;)

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 13 sep 2006 22:48

[quote="squiggoth"] .... Beetje rare jaren '80-cultfilm maar wel leuk, en die Vladimir Harkonnen is inderdaad een goede inspiratiebron (rood haar + Nurgle = pwnage! :P )

't Is wél een vreselijke kud-kwaliteit DVD zeg. Geluid is een ramp, het ene moment hoor je niks en het andere moment staat ie knoerthard ... Ik heb de ondertiteling dus maar eens aangezet. Beeldkwaliteit is ook nogal flut .... Lijkt wel een ouwe video. :harhar:

Dat zei ik toch al in het "Wat heb je pas gekocht"-topic. Ik had er ook een van zo'n waardeloze kwaliteit, ondanks dat het een origineel was. Heb 'm na 10 minuten uitgezet en in de vuilnisbak gegooid. Die ik dus nu heb is volledig geremasterd met 5.1 geluid. B)
Ik vind de film nogsteeds erg leuk om te zien, ondanks dat hij wat gedateerd aandoet. De boeken (4 delen geloof ik) moeten trouwens een heel stuk beter zijn.

OT: Het wordt iig wel een lekker "zooitje onsmakelijk" bij elkaar. B)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 24 sep 2006 22:19

Zo ..... Gisteren Children of Dune en Terminator 2 gekeken, en vandaag FotR en TTT gekeken, en inmiddels dus alweer een stuk opgeschoten met de pupkes .... :P

Eerst bezig geweest om Bjarni de Exalted Champ z'n pens uit te bulken (plaatjes komen nog wel), maar aangezien greenstuff langzaam droogt ben ik ondertussen maar eens begonnen aan nog 3 Plekberrors zodat ik een unit van 15 heb (2 ranks).

Paar uurtjes gekliederd ....
Begin van FotR:
Afbeelding

Tegen het eind van FotR:
Afbeelding

Halverwege TTT:
Afbeelding

Hopelijk zijn ze af wanneer RotK afgelopen is. ;)
Squiggoth

Berichtdoor The Duke » 25 sep 2006 15:28

spietpeentùr! ;)
The Duke

Berichtdoor Squiggoth » 26 sep 2006 21:56

Klaar met het spietpeentuh van Plekberrors! Meer zijn onderweg .... en met een beetje geluk heb ik binnenkort ook nog Warmaster Plaguebearers om campaign-bannertjes van te maken. ;)
Ik bedenk me net trouwens opeens dat die twee ouwe Plekberrors ouder zijn dan een groot deel onze leden. :laugh:
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor The Duke » 27 sep 2006 08:18

Gadverdamme :wub:
The Duke

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs