Nieuwe speler?

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Nieuwe speler?

Berichtdoor ReinoutJansen » 11 jan 2013 13:59

Hey jongens,

Een kennis van mij benaderde mij een tijdje geleden met de vraag of ik Flames of War kende, ik heb hem toen verteld dat ik het nog nooit zelf gespeeld heb maar dat ik geregeld even sta te kijken als het in de kelder gespeeld werd. Hij kwam toen met de vraag hoe men bij Hive Novio tegen Flames of War staat. Ik heb hier zelf nooit echt op gelet maar kan iemand mij vertellen hoeveel mensen er zijn die Flames of War (actief) spelen en of deze (onervaren) kennis van mij een keer mee zou kunnen doen.

Deze kennis van mij is van plan een SS-leger op te bouwen en is misschien bij sommigen van jullie al bekend, zegt de naam Dennis Cornelissen wat?

Groeten,

Reinout
Legers die ik speel: ASOIAF: Starks, Baratheon, Greyjoy. Blood Bowl: Bretonnia Broncos (Human) Ooit, back in the day: Blood Angels/Flesh Tearers, Imperial Guard
ReinoutJansen
Von Carstein in pettycoat

Re: Nieuwe speler?

Berichtdoor Lert » 11 jan 2013 14:38

De naam zegt mij niets, maar dat zegt op zich ook weer niets want ik ben heel slecht in namen.

effe nadenken ... We hebben zowiezo drie spelers die vrij actief zijn in FoW, te weten Beastherder-de-FoW-en-schilder-goeroe (Irish Guard, 82nd Airborne, wat duitsertjes en een vers te beginnen russisch leger-in-blik), Skevan (Fallschirmjäger) en ik (Gemechaniseerde SS). Verder zijn er nog een stuk of twee á drie spelers die officieel ook wat in FoW doen maar die ik eigenlijk nauwelijks er mee bezig zie. Maar wat niet is kan nog komen, natuurlijk.

Dus, het wórdt wel gespeeld, en een battle is altijd wel af te spreken. Nieuwe spelers zijn uiteraard zéér welkom, maar duitsertjes hebben we eigenlijk geen tekort aan. :x

Grappig eigenlijk, je zou toch verwachten dat hier in omgeving nijmegen de allies veel populairder zouden zijn.

Als jouw kennis een keertje langs wil komen is dat uiteraard prima - graag zelfs - maar om FoW in actie te zien zou er eerst een battle afgesproken moeten worden.

*nadenkt*

Als je vriend zin / tijd heeft om volgende week de 17e langs te waaien kunnen we altijd wel kijken of er een kleine demonstratie battle te regelen valt. Ik ben zelf ook nog vrij nieuw in het spel en heb sinds gisteren pas bijna al m'n spullen voor m'n leger, maar als Beast of Skevan zin hebben dan wil ik wel wat in elkaar plakken voor een kleine demonstratie battle ... Dus, Beastherder, Skevan, als jullie dit draadje lezen ...
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
What's the price of a mile?
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert
Some guy in Mousillon ... smelling funny

Berichtdoor Beastherder » 13 jan 2013 16:34

tssk, tssk Lert :bottom:
je vergeet Guy met zn Schotten en opbouwende Grenadier Guards, die had het eerst een FOW-leger van allemaal :yes:

Verder is er nog Theo/Troll met zn russische infantrie-horde. Die staan al een hele lange tijd in de primer zonder vooruitgang, maar Theo heeft ondertussen toch al een aantal potjes gespeeld
Ben is al een hele tijd niet meer op de club gezien, maar die heeft ook een flinke verzameling Duitsers en daar hebben we onze fantastische verzameling FOW-scenery aan te danken
Peter (de tweede) is vrij nieuw bij ons en kan ook maar zelden op donderdag, maar die heeft ook een hele fraaie verzameling SS-ers

Nog een vrij kleine spelersgroep, dus nieuw bloed is van harte welkom! :yes:

Als ik geen andere battle heb staan, ben ik altijd bereid een demo te geven met mijn Ierse Shermans vs. mijn US Airborne

Doordeweeks kom ik zelden tot nooit hier op het forum, dus het beste is me even een e-mail te sturen:
beastherder@hotmail.com
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Lert » 13 jan 2013 19:44

Die ben ik niet vergeten, die vielen onder 'maar heb ik nog niet zien spelen' :P
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert

Berichtdoor Lert » 16 jan 2013 19:19

Morgenavond is er een battle tussen Beastherder en mijzelf, 1355 puntjes duistertjes tegen een of ander smaakje geallieerden. Dus als je maat wilt komen kijken, morgen gebeurt er wat. En óf er wat gebeurd, ik neem ijzers mee die op grote afstand grote bommen kunnen gooien. :grijns: Is altijd leuk, toch?
Lert

Berichtdoor Guy » 16 jan 2013 20:57

@ Beastherder: thanks Frank :grijns:

@ Lert:

[quote="Lert"]Verder zijn er nog een stuk of twee á drie spelers die officieel ook wat in FoW doen maar die ik eigenlijk nauwelijks er mee bezig zie. .

Mwah, wat in FoW doen, denk dat ik haast meer battles onder de riem heb dan de rest van de club bij elkaar :wink:
Niet dat ik daar mee wil beweren dat ik er ook erg goed in ben, als ik even vaak zou winnen als verliezen gaat het voor mijn doen erg goed :P

[quote="Lert"]Die ben ik niet vergeten, die vielen onder 'maar heb ik nog niet zien spelen' :P

Dat is goed mogelijk, zo vaak speel ik ook niet in de kelder van Moenen. Dat heeft vooral te maken met tijd en een
wekker die op vrijdagen weer vroeg afgaat.

Maar on topic, zoals Lert en Beastherder al zeiden zijn er wel een handvol mensen die actief Flames of War spelen. Bij interesse in een introductiepotje stuur gerust een pm of hou het forum in de gaten
om te kijken of andere mensen al een battle hebben gepland, dan kunnen jullie allicht eens komen kijken (bijv. de battle die Lert hierboven al aankondigde)
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Lert » 16 jan 2013 21:38

Aangezien de vraag was wat er op de club aan FoW gespeeld werdt .... B)
Lert

Keer terug naar Historische wargames