Hordes Battle report.

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Hordes Battle report.

Berichtdoor Skevan » 16 dec 2012 20:05

Nou afgelopen donderdag was het dan zover. We hebben de eerste battles gespeeld.
Het waren kleine intro battle van 13 punten. Een normale battle start vanaf ongeveer de 25 punten.

Battle een.
Legion Of everblight tegen Circle Orboros.

Forces
Legion of Everblight
Lylyth Herald of Everblight (warlock)
Carnivean (heavy warbeast)
4 Shredders (light warbeast)

Circle Orboros
Kaya the Wildborne (warlock)
Feral Warpwolf (heavy warbeast)
Winter Argus (light warbeast)
Argus (light wwarbeast)

in de openings moves was het een beetje aftasten, maar ik nam op een gegeven moment het initiatief met een spirit door spel, Ik viel
Lylyth aan en ze had nog 5 Life over, helaas toen ik de regels na had gelezen ging ze weer terug naar full health, want na de spirit door mag je niet aanvallen. Hellas,

Maar door wat gemanouvreer kwam ik toch nog in de positie om de warlock Lylyth uit te schakelen.
Win Circle Orboros.

Battel 2

Legion of Everblight tegen Skorne.

Forces
Legion of Everblight
Lylyth Herald of Everblight (warlock)
Carnivean (heavy warbeast)
4 Shredders (light warbeast)

Skorne
Master Tormentor Morghoul (Warlock)

Titan Gladiator (heavy Warbeast)
2 Cyclops Savages (Light Warbeast)

Ook weer wat aftasten in het begin, Maar ook hier nam ik weer het initatief. De shredders stonden voor de carnivean en Lylyth vershuilde zich achter de Carnivean.
Een van mijn Savages maakte een pad vrij voor mijn Titan. Hierdoor kon de Titan een Grand slam uitvoeren op de Carnivean, dit is een soor body check. De Carnivean vloog 6 inch achteruit en was knocked down. hij kreeg geloof ik iets van 5 wounds, maar dat was bij zaak.
Het belangrijkste was, dat Lylyth achter de Carnivean stond en hierdoor ook omver werd gegooit. Mijn titan mocht achter de carnicean aan en stopte bij Lylyth. Deze werd vakkkundig onder de groene zoden gestopt.

Win Skorne.

Wat heb ik hierdoor geleerd: De eerste klap is een daalder waard. Bescherm je Warlock en bekijk wat je tegestander kan doen.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Re: Hordes Battle report.

Berichtdoor Matsjo » 27 dec 2012 21:20

Hahahahahaaa,

Vet gedaan jôh, het was een leuke avond. Gauw weer doen! Er is kerstvertraging met m'n biggen, nog steeds, maar volgend jaar knor ik mee.

Matthias
Uhhh...
Legers die ik speel: Hordes: Thornfall Alliance
Matsjo
Lover of Squigs

Keer terug naar Andere SciFi Wargames