Vampire counts characters

Warhammer Age of Sigmar, Kings of War, 9th Age

Moderator: theWoodcutter

Vampire counts characters

Berichtdoor derparuni » 16 nov 2012 14:58

Ik wou eigenlijk Count Manfred en een van de magiers in mijn leger stoppen maar met allen die + mijn skelletons zit ik al aan de duizend punten, heeft iemand mischien tips wat ik anders zou moeten doen?????
Legers die ik speel: fantasy ben ik aan het beginne met vampire counts
derparuni
Lover of Squigs

Re: Vampire counts characters

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 16 nov 2012 17:05

Sowieso geen named characters nemen in een leger van onder de 2000 punten. Dit is een veel te grote investering voor in zo'n klein leger. Ook zijn zulke modellen hun punten vaak niet of amper waard. Begin eens met een necromancer of een vampire lord.
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor TROLL » 18 nov 2012 11:29

In 1000pts zijn de special characters te duur omdat ze vaak niet uitkomen procentueel gezien in je leger. Als je wilt kunnen we donderdag wel effe praten over vampire counts. En hoe je wilt spelen etc.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 18 nov 2012 15:14

Trouwens, als je gewoon een bepaald model mooi vindt kun je het altijd kopen en als iets anders tellen.
Zo kun je bijvoorbeeld count Mannfred nemen en hem gewoon als een Wight King o.i.d. tellen.
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Keer terug naar Mass Battles