Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread! Voorheen ook wel bekend als hive cafe
[quote="Leandertje"]mooi potje gespeeld tegen sons of a D was spannend waar ik van hou. heb mezelf ook weer laten zien hoe het niet moet en dat je deployment toch wel uitmaakt.
Niet vergeten units langs je dure torentje neer te zetten
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Kan altijd erger, je had wel mooi +- 300 punten en een hele squad sans 1 hardnekkige templar weg gekregen zonder al te veel moeite (stomme dice gods, giving me snake eyes).
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Toen ik de kelder vanavond verliet dacht ik: "Ik vergeet wat". Nu bedenk ik me dat ik mijn handschoenen daar heb laten liggen. Iemand toevallig een paar gevonden?
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Nee, sorry Ik ga altijd als laatste weg, (ik heb de sleutel) en ik heb niets zien liggen als de kelder verder leeg is vallen dat soort dingen meestal wel op het zou kunnen dat ze op een stoel hebben gelegen en zo dus over het hoofd zijn gezien, in dat geval is het best mogelijk dat ze er nog steeds liggen
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
De handschoenen van Terence, tenminste als het van die grijs-zwarte zijn, en de terminator van Johan liggen allemaal in de clubkast. Iets met een quote met Pim Voortuin.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained. Pardot Kynes Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons