Vraag mbt 40k forgeworld spul.

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: Vraag mbt 40k forgeworld spul.

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 07 okt 2012 23:08

Compleet mee eens, de prijs van de tank zelf gaat ook nog wel gezien wat je krijgt, shipping is bij FW echter nogal... fijn kwa prijs.
Ah wel, het kan allemaal erger, ik had kunnen proberen een stormraven te jatten en een modbay erachter tehangen zoals die van chapterhouse of FW en kijken wie wist dat BT nog net vindicators hebben laat staan flyers.
Then again... I did just ruined my masterplan by telling you all. :whistle:
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor Chris » 08 okt 2012 12:40

Die specifieke kit schijnt nogal last van warping te hebben. Kun je toch beter voor de stormraven van FW zelf gaan. Is trouwens ook niet zo heel bijzonder veel duurder.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 08 okt 2012 15:30

Klopt idd (mbt de prijs weet niet of die veel warping hebt), Aap noot mies dat ik alleen al een stormraven heb en dat net als met de talon t' achtereind net niet mijn smaak is.
Mischien nog eens op ebay donderen en van de 'winst' het FW type nemen.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Vorige

Keer terug naar WH 40.000