Hallo mensen wou wat vragen (zou jullie vanavond hier ook nog wel bij het etentje mee afslaan). We weten allemaal dat er forgeworld models etc. zijn, somige zijn alleen anders kwa uiterlijk maar het meerendeel heeft custom stats/wapens etc.
Nu zit ik dus half kwijlend naar tanks, flyers en de rest te staren maar ik wil ze natuurlijk ook kunnen gebruiken zonder dat er hell uitbreekt en iedereen bs gaat roepen.
De vraag die ik in goed overleg wil stellen zijnde dus, hoe kijken de 40k spelers (die wekenlijks spelen bij voorkeur) aan tegen forgeworld models die niet in de regulieren codexi staan? Geval van case to case en met je tegenstander afspreken of gewoon niet aan doen ongeacht?
Voor de goede order ik was niet van plan bijvoorbeeld titans neer te smijten, maar er zitten zat leuke tanks en mid class flyers bij die ik eigenlijk (al waren het voor het model alleen al) op mijn diarama wil kunnen zetten maar het is leuk om het ook te kunnen gebruiken.
So yeah, opinions?

titans zou idd beyond a bit to much zijn. Verder zijn de meeste fw apparaten leuk en gaaf maar niet OP komt goed dus 

). Er zijn vast wel uitzonderingen, maar zo lang je dat soort units niet expres meeneemt omdat ze zo sterk zijn ipv omdat ze er cool uitzien / leuke regels hebben, zie ik niet in waarom iemand er een probleem mee zou hebben.
)