Gemengde gevoelens over mijn broedertwist tegen Woodcutter...
Zijn dark angels:
1x 10 man devastator squad, 3x 10 man tactical squad, librarian (geloof ik ongeveer)
vs mijn dark angels:
Belial, 5 terminators, 2x 5 tactical marines, 1 razorback met h. bolters, 3 ravenwing bikes, attack bike met multi smelta, landspeeder met heavy bolter, dreadnought en predator met twin lascannons.
Na deployment heeft bijna mijn hele leger zijn best gedaan om naar de rechterflank te komen, want in een directe shoot-out ging het mij niet lukken. Terminators met belial landen in beurt 1 bij de attack bike als spearhead aan de rechterkant.
En vanaf beurt 2 werd duidelijk dat joost zijn dobbelstenen bij een slangenfokker had gekocht want de 'snake-eyes' waren niet bij te houden. Daar kwam bij dat ik wat geluk had met invulnerable saves en Jink-coversaves waardoor er aan het eind van de battle bij mij 1 landspeeder en een 4-tal tactical marines dood waren terwijl bij Joost alleen nog een half devastator squad overeind stond. En daarnaast had ik controle over beide objectives, stond ik in zijn deployment zone, had ik zijn librarian als 'first-blood' kill weten te slachten en had ik daardoor dus ook 'slay the warlord' behaald. oftewel: 9-0.
Ik vond het een leuke battle, en vaak trekt een verschil in geluk zich na 2 of 3 beurten nog wel een beetje recht, maar deze battle was door joost zijn pech en mijn geluk toch ook een beetje sneu.
Volgende keer zal ik dus wel weer gigantisch klop krijgen!