Het positieve topic, post hier je blijde gebeurtenissen.

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Het positieve topic, post hier je blijde gebeurtenissen.

Berichtdoor Bobske » 14 jun 2012 18:11

Gefeliciteerd Sander!
Master Prutser, je zult het maar wezen :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor drava » 21 jun 2012 10:17

Wel ik had hem al in het eggie gezien maar het zag er gaaf uit :).
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor pijnappel » 22 jun 2012 16:11

einde van het jaar, het leek dat ik een bespreek geval werd omdat ik 4 onvoldoendes had, alle 4 voor talen. Nou maken de 2 onvoldoendes voor Frans, en duits niet zo veel uit, ik laat die vakken allebei vallen en ik heb genoeg compensatie punten. Maar doordat ik net voor nederlands een 5.4 had en voor engels een 5.3 voldeet ik niet aan de overgangseis dat je maar één vijf mag staan in de vakken nederlands, engels en wiskunde.
Alleen had ik nog niet alle punten terug van mijn proefwerken (en nog een SO nederlands). Toen de cijfer er definitief opstonden bleek engels toch te zwaar te zijn en haalde een 4.3 hierdoor werd alles op nederlands gericht. Ik heb voor het proefwerk een 6.7 gehaald, dat zou betekenen dat ik een voldoende zou staan en automatisch over was. Maar door het SO, dat nog niet op de site stond, haalde mijn cijfer weer omlaag, het was namelijk een 4.4 . Dus werd ik alsnog een bespreekgeval met grote kans op een taak in de vakantie.

Toen ik vandaag mijn boeken in ging leveren zag ik mijn nederlands docent, ik zij dus dat ik het heel raar vond dat ik zo'n laag punt voor mijn SO had, toen heeft hij er even bij gehaald en hebben we er even naar gekeken. Toen bleek dus dat hij een fout er in had gemaakt in ik een 5.2 had. toen hij het verberterde op de site bleek ik dus een 5.5 op mijn rapport, een voldoende.
hiermee heb ik dus één onvoldoende in Engels, Nederlands en wiskunde. En heb ik één onvoldoende in de andere vakken omdat ik voor duits een 5.9 had waardoor dat net een 5.5 op mijn rapport werd, ook een voldoende en ben ik dus geen bespreekgeval en ben ik bevorderd naar VWO 4 met als profiel natuur en techniek. :thumbup:

mijn eind rapport:
nederlands: 5.5
frans: 4.3
duits: 5.5
engels: 5.2
geschiedenis: 6.8*
aarddrijkskunde:7.1
wiskunde: 8.1
natuurkunde: 8.0
scheikunde: 7.5
biologie: 7.6
economie: 7.4
lichaamelijke opvoeding: 8.2
beeldende vorming: 8.9
gemiddelde: 6.8

*hier is het proefwerk nog niet nagekeken.

ik ben zo blij dat ik over ben zonder dat ik een bespreekgeval ben, morgen ga ik lekker op zeilkamp met school. Lekker een hele week alleen maar zeilen en daarna heb ik definitief vakantie. Dus word het tijd verder aan het huis te gaan en dat deze vakantie dan eindelijk af te krijgen.
en daarna ga ik beginnen aan een heel nieuw empire leger. Ik verklap alleen dat het iets met de empire geschiedenis te maken heeft.
Legers die ik speel: WHFB- Empire
pijnappel
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Niobe » 22 jun 2012 16:15

Dat is mooi nieuws! Gefeliciteerd dan met je overgang! Geniet lekker van vakantie en zeilkamp, want zo te horen heb je hard genoeg gewerkt ervoor! :)
En heel nieuw empire leger... Ik dacht dat je al aardig wat had. :P Maar goed, we zien het vanzelf wel weer :thumbup:
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Niobe
Prozac of Khorne

Berichtdoor Terentius » 22 jun 2012 17:10

Gefeliciteerd man. Ik zou zeggen trek je niet zoveel aan van die onvoldoendes voor de taal vakken, dat komt vanzelf allemaal wel goed, kijk vooral naar die goeie punten die je gescoord hebt voor de vakken die echt wat uitmaken zoals de exacte wetenschappen. Profiel natuur en techniek.. goeie keuze! Verbaast me ook niks :P En nooit meer Frans en Duits ? Heb jij even geluk.
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Chris » 22 jun 2012 17:31

Ik wilde bijna letterlijk hetzelfde zeggen als Terentius al gedaan heeft. Talen zijn heel erg handig, begrijp me vooral niet verkeerd, maar natuurkunde/scheikunde/wiskunde is waar het eigenlijk later echt om gaat als je natuur en techniek gaat doen. Al wilde je iets met kunst gaan doen, dus dan maakt het ook weer minder uit :)
Hoe dan ook, gefeliciteerd!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor pijnappel » 22 jun 2012 18:05

dankjewel allemaal.
Een nieuw empire leger zegt niet dat ik alles nieuw ga kopen, mijn oude unit zullen voor grote deel ontverfd worden.

door mijn dyslectie mag ik een 2 vreemde taal verwisselen voor een ander gelijkwaardig vak (word filosofie).

en Chris heeft gelijk, ik wil iets met kunst gaan doen vandaar dan tekenen en handvaardigheid als mijn keuzevakken zijn.

Ik heb nu al zin in volgend jaar, vooral omdat 60% van mijn vakken mijn eigen keus zijn en ik heel leuk vind om te doen, maar eerst even bijkomen met de vakentie.
Legers die ik speel: WHFB- Empire
pijnappel
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor TROLL » 23 jun 2012 10:27

Eej tim!

goedzo jongen! erg goed dat je zin hebt in volgend jaar, heb je wel verdiend na je problemen met talen :) Go for it!
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor theWoodcutter » 23 jun 2012 20:48

Goed te horen Tim! Mooie lijst verder, buiten de talen dan, en daar heb je een verdomd goed excuus voor.
Binnenkort dus weer op de club? B)

En in ander positief nieuws, vandaag in de post een setje Lion Shields van Scibor. Met dank aan de organisatie van Impact. Was het invullen van die enquete toch nog ergens goed voor. :hc:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Bobske » 24 jun 2012 05:34

Gefeliciteerd Tim!
:thumbup:
Dat was spannend zeg. Kei goed gedaan.
Het is voorbij dus lekker zeilen en vakantie vieren, dat heb je verdiend!

Volgend jaar wordt geen probleem met dat profiel zo te zien.
Veel plezier
p.s. beste manier om goedkoop te blijven schilderen, je leger overschilderen heb ik veel ervaring mee;)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg