[quote="Bobske"]:thumbup: Thanks Ben ik maak het over
Mits je dat nog niet gedaan hebt, wacht nog maar even met overmaken. Ik zou zelf nog contributie betalen voor dit jaar maar heb dat niet gedaan. Dat ik niet meer geweest ben wil niet zeggen dat ik geen lid meer wil zijn. Er komt ooit wel weer een dag dat ik me laat zien: Daemons & Damsels 2012?
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
En alweer even betaald voor de webspace. Ik was het blijkbaar even vergeten. Faktuur was van januari. Zojuist maar even € 30,- overgemaakt dus we zitten weer veilig t/m januari 2013.
Joost TheWoodcutter is nu ook beheerder. Misschien dat hij van toegevoegde waarde kan zijn. Niet gezegd dat ik afscheid neem, ik ben er alleen niet zoveel meer.
@Benman Ik had er van de week al even gebruik van gemaakt om een topic op te schonen.
Ps wifi is een geweldige uitvinding, vandaar dat ik dit tijdens mijn vakantie kan tikken...
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained. Pardot Kynes Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Geld overgemaakt naar je Ben. 30 eur site -10 eur clubgeld, =20 eur (per abuis clubgeld 2013 bij gezet maar ik bedoel 2012;) Kas topic bijgewerkt, ledenlijst bijgewerkt Morgen even de 20 eur uit de envelop bij Eri in de kluis en de kas uitgeprint er in. Alles weer picco bello )=Tau Character;)
TROLL schreef: bob, gij zijt vervloekt!
#hobbybutterfly
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts