Mijn leger bestond uit 2 platoons paratroopers, 1 platoon glider rifle infantry en 4 57mm At met 4 jeeps. verder HQ met 3 bazooka teams.
Ten tijden van het eind van de eerste beurt dacht ik dat ik klaar was en kon inpakken.
Ik had mijn 57 mm anti tank achter de jeeps gehangen om zo een betere positie te verkrijgen, maar had geen rekening gehouden met de 4 stuarts van frank. Die kwamen recht door het midden en ruimde 3 van mijn 4 AT op.
In mijn shooting phase ruimde ik 1 stuart op.
Mijn glider infantry groef zich in. Mijn paratroopers rukt op. 1 naar de kerk en de andere naar de rand van het bos. Mijn enige AT was door frank uitgeschakeld.
ach om een lang verhaal kort te maken. ik dacht zonder die 57mm maak ik geen kans meer. MAAR, zie hier het resultaat van para's die tanks assaulten

1 platoon schakelde in een beurt 3 shermans uit. De andere para's met de glider infantry heeft uiteindelijk 5 shermans uitgeschakeld en 1 stuart, waarna de andere twee stuarts een skaven move maakte en er vandoor gingen.
Bedankt frank voor het spelletje en dat je niet de makkelijke weg hebt gekozen......