NIEUWE EDITIE FOW!

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

NIEUWE EDITIE FOW!

Berichtdoor Beastherder » 25 dec 2011 17:57

http://www.youtube.com/watch?v=_WRPM9pY3dA&feature=related

Zo introduceer je een nieuwe editie van je regels

Een GRATIS nieuw regelboek voor al je oude spelers :o :thumbup:

dat is nog eens je klantenkring te vriend houden
niks geen gezeur van "zo'n nieuwe editie is alleen maar een excuus om de arme spelers opnieuw te laten betalen voor een duur boek"

Respect :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Re: NIEUWE EDITIE FOW!

Berichtdoor TROLL » 26 dec 2011 13:30

zeker respect, jammer dat ik de hardback niet heb :(
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Chris » 26 dec 2011 15:54

Goedkoper dan gratis kan niet :grijns:
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor theWoodcutter » 27 dec 2011 10:16

Niet voor al je oude spelers: Alleen voor de mensen met een 2e editie hardcover. Mensen die dus bij willen blijven zullen uiteindelijk weer de nieuwe hardback dienen aan te schaffen, als ze een volgende keer weer zoiets doen.
Desondanks een heel geschikte actie. :worship:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor drava » 27 dec 2011 14:36

Wow wat een gave actie! En ik heb een 2e editie hardback :grijns:
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 29 jan 2012 17:37

http://www.youtube.com/user/flamesofwar?feature=watch

Meer info over de nieuwe editie

Ziet er allemaal zeer gelikt uit :yes:

Ik heb gister ook mijn Wargames Illustrated binnen gekregen met een uitgebreide beschrijving van wat er allemaal gaat veranderen
kort samengevat niet zo heel erg veel, vooral veel duidelijker en mooier vormgegeven

Assaults zijn simpeler, Recon en Transports zijn makkelijker in gebruik, veel speciale regels die in de loop der jaren in de uitbreidingen en legerlijsten zaten zitten nu in de hoofdregels

Ook erg grappig om te zien dat ik het spel duidelijk nooit serieus competitief heb gespeeld, want de meeste misbruiken van regels die ze nu noemen omdat ze ze hebben opgelost had ik zelf nog nooit aan gedacht :D

(Zelfde gevoel heb ik wel vaker bij FAQ's, ik zie het misbruik van een regel pas op het moment dat ze zeggen dat het niet mag. Ik ben geen toernooi-speler -_- )

Ik kan niet wachten op mn nieuwe regel-boekje
Dan zal ik weer s stevig aan het recruteren gaan op de donderdag-avond :grijns:

[quote="drava"]Wow wat een gave actie! En ik heb een 2e editie hardback :grijns:

Zorg er dan zeker voor dat je je gratis boek op gaat halen
Zou zonde zijn om te missen

Als je niet in de gelegenheid bent moet je je boek gewoon aan mij meegeven, dan doe ik het wel een keer -_-

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Guy » 29 jan 2012 20:39

Zeer nette actie van Battlefront :thumbup: .
Voor mij zit er jammer genoeg weinig voordeel in, ik heb alleen de kleine paperback versie van het regelboek.
Ga in ieder geval de nieuwe hardcover aanschaffen, maar een klein boekje om mee te nemen zou wel handig zijn.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 29 jan 2012 21:45

Die nieuwe hardcover aanschaffen is echt geen straf, die ziet er heel stoer uit

Of je moet een paar maanden wachten op de opvolger van de OpenFire startset (die komt er ook, word heel even genoemd in het filmpje) waar die soft-cover ook wel in zal zitten

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Guy » 30 jan 2012 09:54

De nieuwe hardcover is zeker geen straf :D
Wat ik bovendien wel goed bedacht vind is dat ze 'm hebben opgesplitst in een boek met armylists, een boek met hobby tips e.d. en
een aparte met de spelregels erin. Zo kun je steeds 't deel meenemen waar je behoefte aan hebt. Stel je hebt geen klein boekje,
dan neem je alleen het deel met de regels mee en laat je de rest thuis.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 05 feb 2012 16:54

helemaal mee eens

zo krijg je nog steeds al je eye-candy bij je regels zonder dat het onpractisch wordt :yes:
het nieuwe Warhammer regelboek is een typisch voorbeeld van een boek dat echt te groot is om nog redelijkerwijs naar een spel mee te sjouwen

Beastherder
BOFH

Volgende

Keer terug naar Historische wargames