@##$ computers en internet etc etc.
ok korter verslag dan en nu opslaan
Gisteren was erug gezellig
WHFB
IK vs Theo/TRoll Ogre Kingdoms vs Vampire Counts 1.100p
Set-up Theo probeerde met een black coach en fell bats mijn leger te verdelen maar daar trapte ik niet helemaal in.
ik had 1 butcher, 6 bulls, 6 ironguts, 4 leadbelchers en 1 thundertusk
Theo had 1 vampire lady, groephe skellies, groepje ghouls, vampire heroine, 3 felle bats en een black coach.
Theo toverde steeds maar zombie speedbumps bij. Af en toe bleef er een graatje in een keel van een Ogre steken maar uiteindelijk bereikte ik zijn ghouls en skellies.
De leadbelchers waren ondertussen bang geworden van de black coach die veel magic opslurpte en over hun heen reed.
De ghouls en skellies smaakten ook goed. Theo's vampire lady was ondertussen tactisch weggelopen maar helaas niet ver genoeg.
Mijn Thundertusk overrunde dus en stampte de Lady tot vampier-moes, smaakt prima bij zombies;)
Erg leuk potje een hoop magic en zombies maar daar stond tegenover dat ik mijn hele leger een paar keer regenerate kon geven.
Prima!
WH40K
Chris vs André/The_Hunter
Space Marines vs Orks
Het ging nie goe voor de speez marines
Later hadden we nog een nieuwe speler
Robin vs André/The_Hunter
Grey Knight (yeah, die hadden we nog niet op de club) terminator army vs Orks
Ik weet niet hoe dat afliep
Mordheim
Ik heb alleen gezien
Chaim/Drava vs Simon/Furioso 666
Chaos vs human warband
Het ging niet goed voor Chaim want die Chaos dudes waren te hard.
Verder waren bij de schildertafel en rondlopend
Joost/TheWoodcutter met Aniam Tactics, Dungeon & Dragons mini's etc bezig
Frank P./Beastherder met Falmes of War en perry Vikingen bezig.
Richard, Ryan, Frank M./Vhati, Irene/Niobe (bedankt voor de WHFB tips

)
Tim/Pijnappel
En er waren nog een paar "nieuwe"lui (jongelui die lang niet waren geweest) maar ik heb niet alle namen kunnen onthouden
@ Theo/Troll hoe heette die lange jongen en hoe heette zijn"kleine vriendin (die overigens beter kan tekenen als Martijn/Squiggoth

)