Okay... aangezien ik weer terug ben van vakantie en de kerst er op heb zitten ga ik weer eens verder met mijn fort.
Ik heb de aparte onderdelen (battle weagons) op een base staan zodat ik ze mooi tegen elkaar aan kan zetten en het plaatwerk kan afmaken. Ik ben het plaatwerk nu zo aan het plakken dat als de wagens tegen elkaar staan het net lijkt alsof het 1 fort is.

Ook heb ik een landingspad gemaakt inclusief deathkopta. Ik maak een grot die het ding aan het bijtanken is met een ongeduldige ork piloot.

De bar met spoelbak is ook bijna af en ik weet al een beetje hoe ik de barruimte ga inrichten. De extra painboygrot die ik heb kan mooi met zijn dienblad drank rondbrengen.

aan de bar zet ik een drork (= dronken ork) hij is zwaar zat en heeft zijn oogjes dicht. Ik wil alleen nog twee biermokken in zijn klauwen zetten.

dan nog de vechtende orks en de bar is bijna af...moet alleen nog kijken waar de band komt te staan..

de verdieping erboven had ik nog wat ruimte en ik wist nog niet wat ik hiermee wou doen. Ga er een mekshop van maken met een mekboy die druk bezig is met het maken van alle lootawapens:

ondertussen knutsel ik ook door met de loota's:

Ik ga even niet verder met de Nobbikers. Als de regels dit jaar gaan veranderen dan kan het zijn dat ze niet meer op dezelfde manier hun wounds kunnen verdelen. Ze zijn dan niet meer zo goed dus wacht ik even af..
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.