Chris z'n Lizardmen

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Chris z'n Lizardmen

Berichtdoor Chris » 07 jan 2011 16:40

Bij deze een begin van de slisjes, door m'n vriendin geschilderd. Er is nog niet zo heel erg veel gedaan omdat ze druk bezig is met haar master, maar desalnietemin wou ik het toch even laten zien.

De eerste paar cold ones hieronder. De andere 4 van deze unit hebben hun eerste paar lagen er ook al op, maar moeten nog highlights krijgen. Dan volgt nog een unit met de nieuwe, en nog een unit van de oude metalen godzilla's. De ruiters moeten nog helemaal geschilderd worden.
Afbeelding

Tevens een stegadon. Deze is wel helemaal klaar, op basing na, en is gemagnetized voor de verschillende opties. Ik heb nog niet alles erop geplakt omdat hij het vliegtuig ook nog moet overleven.
Allereerst de normale stegadon optie, met giant bow (de heros horen er dan normaal niet op):
Afbeelding

Dan de ancient stegadon versie. De blowpipes kunnen volledig draaien:
Afbeelding

En de derde optie de Engine of the Gods:
Afbeelding

Dan nog een shot zonder iets erop zodat je de howdah zelf beter kunt zien:
Afbeelding

De gemagnetizde onderdelen zorgen ervoor dat je er ook los mee kunt klooien. Zie hier bijvoorbeeld een improv bolt thrower voor de lizzies :) :
Afbeelding

Closeup van de shaman en chieftain:
Afbeelding

Als laatste een foto van de battle titan die het veld op gelokt kon worden met snoepjes om het leger van je tegenstander compleet te verwoesten:
http://img834.imageshack.us/img834/9749/dsc0037xu.jpg
Laatst bijgewerkt door Chris op 07 jan 2011 16:53, in het totaal 4 keer bewerkt
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Re: Chris z'n Lizardmen

Berichtdoor Benman » 07 jan 2011 16:46

Chris, doe je foto's even comprimeren/kleiner maken anders wordt het forum uit z'n verband gerukt. Ik heb het forum ingesteld op maximale breedte-resolutie van 1024px.

Erg mooi schilderwerk met geweldig gekozen kleuren. :wub: :thumbup: Geweldige vriendin ook. :yes:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Chris » 07 jan 2011 16:47

Zoals je kunt zien was ik daar al mee bezig :)
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 19 jan 2011 17:15

Yo mensen. Ik heb wat hulp nodig bij de keuze van de scales kleur. Ze zijn vanuit hawk turquoise opgeschilderd naar deze kleuren. Maar er moet nog een beetje bindende factor voor het hele leger bij, en iets meer contrast tussen oppervlaktes. Zou geel/oranje hier bij passen? Heeft iemand andere suggesties?

Afbeelding
Afbeelding
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Lex » 19 jan 2011 17:42

Persoonlijk zou ik eerder voor een rode kleur gaan. Als je geel neemt denk ik dat je het beste een beetje een goudgele kleur kunt nemen.
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Chris » 21 jul 2011 14:20

Nieuwe chameleon unit in aanbouw. Ze komen op scenic bases te staan. De datum is voor een schilder wedstrijd.

Afbeelding
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 26 jul 2011 22:18

Update op de chameleons:
Afbeelding
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Niobe » 27 jul 2011 08:02

Mooie scenic bases!
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Niobe
Prozac of Khorne

Berichtdoor Guy » 27 jul 2011 11:32

Mooie bases Chris! De paintjob op je stegadon e.d. mag er ook wezen.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Chris » 12 aug 2011 18:08

En de chameleons zijn klaar (click om te vergroten):
Afbeelding
Afbeelding

En dan hier een model dat ik daadwerkelijk zelf geschilderd heb, "Wirbelwind" Wuargh!:
Afbeelding
Afbeelding
Chris
Lord Lion-O

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs