Nog een Pathfinder
Ik heb weer wat zitten plakken en hier is mijn 2e Pathfinder. Dit is de Vox-operator van het team. De Pathfinders werken vaak alleen en geïsoleerd, dus het leek me wel logisch dat ze contact op kunnen nemen met de rest van de jongens. Als harde veteranen wil ik mijn Pathfinders op laten vallen, dus ook op dit model heb ik wat extra moeite gedaan. De standaard lasgun is vervangen door een ander model uit de Necromunda-range. Het is een duidelijk anders, lichter uitziend model, heel geschikt voor het soort commando-werk van deze jongens. Deze lasgun wil ik ook gaan gebruiken voor de rest van de squad (ik heb er nog méér dan genoeg van liggen
)
De hurkende benen van de Heavy Weapon sprue geven net een wat dramatischere pose en het sergeant-hoofd is met zn koptelefoon en schreeuwende mond zeer geschikt voor een radio-man.
Het lastigste was de linkerarm. Deze wilde ik tegen de koptelefoon aanhouden, alsof hij moeite moet doen om te luisteren. Dat ziet er wel aardig uit én ik hoef geen moeite te doen om een linkerhand te vinden om het geweer vast te houden, iets wat wel meer problemen zal gaan geven bij de rest van de squad. Bij de Heavy Weapon sprue zit een open hand om de missile launcher vast te houden die ik hiervoor ging gebruiken, maar ik moest dan wel de hele elleboog verbouwen. Doorhakken dus, en een nieuwe maken van greenstuff.
Nou ben ik geen held met greenstuff, dus ik zag er wel wat tegenop, maar het is aardig gelukt vind ik zelf.

)
)

)