klein updatje:
ben bezig met het plaatwerk van het fort en dat schiet niet zo op. Heb in het begin hobbylijm gebruikt maar dat hecht niet goed, en deze plaatjes ben ik weer los aan het maken en opnieuw aan het plakken met mijn lijmpistooltje. Ik moet daarna de base van mijn aparte wagens gaan maken zodat ik de wagens precies naast elkaar kan plaatsen en uitmeten. Dit wil ik doen voordat ik meer plaatjes ga plakken want de wagens moeten precies aansluiten zodat het lijkt op een geheel fort.
Heb ondertussen een ponstang gekocht (bij een rommelzaakje voor 6 euro..) om rivets te maken. Werkt heel goed en beter dan mijn huidige greenstufschijfjes.
Ik had van Bob een ork trukk gekregen, maar uiteindelijk besloten om geen trukks in mijn legerlijst te gebruiken. Het leek mij een leuk idee om in plaats van een Nobbiker-Painboy een kleine ambulance te maken.

Moet nog een "grot-bestuurder" en "grotdakkagunschieter" plaatsen dus vandaar dat ik de deuren nog niet heb geplaatst. Ik denk dat ik achterin een Painboy plaats die aan het opereren is. Ik probeer er nog een echt zwaailicht op te maken (alleen licht zonder zwaai...

)
ondertussen ook een kraanwagentje gemaakt die de grotschilders gaat helpen met het verven. Deze komt waarschijnlijk op de bovenverdieping te staan. Moet nog afgemaakt worden en een grotbestuurder krijgen:

Ik blijf bezig...

Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.