Frank's Alpha Legion

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Beastherder » 25 jul 2006 15:57

Bedenk ik me ook net...

Moet een eenheid met een transport ook in het spel beginnen in de transport, of mogen ze er ook naast opstellen? :unsure:
En als ze uit de Reserves komen?

1 van onze ervaren 40k-ers weet dat vast wel, toch? ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bob » 25 jul 2006 21:50

Mag er ook naast FRank
Als ze uit reserves komen weet ik het niet zeker
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor DutchSage » 28 jul 2006 12:51

Een unit met een transport mag er zowel in als naast beginnen.

Op het moment dat ze uit reserves komen kun je natuurlijk altijd uitstappen nadat je op het veld bewogen hebt.
"Take my advice, I don't use it anyway"
Legers die ik speel: 40K: Eldar, Grey Knights
DutchSage
Giant dwarf

Berichtdoor Beastherder » 30 jul 2006 14:01

Oké, bedankt.
Daar heb ik wel wat aan

Ik heb al wat zitten prutsen, en ik ben er achter dat als ik alle ventjes in mn leger prop die ik zou willen hebben, ik geen punten meer over heb voor details als wapens en zo. :dunno:
Dat moet ik nog even fine-tunen…. :P

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 30 jul 2006 14:36

Afgelopen donderdag een 750pts potje gespeeld tegen Martijn zn Death Guard (hier te zien :Plaguebearer )
Ik zag het van te voren niet echt zitten tegen die T5 :blink: gasten met een dikke armour save, zeker niet toen Martijn melde dat ie voor 750 pts zn nieuwe Daemon Prince moest meenemen :eek

De eerste beurten waren net veelbelovend, Nas haalde een enorm aantal saves en het leek er even op dat die Plague Marines echt niet dood te krijgen waren.
Mn combat traitors en Lieutenant kwamen in gevecht met Plaguebearers en Nurglings, en als Nas zn Daemonic Speed niet was vergeten was die er ook bijgekomen :salvatore:
De volgende beurt gaat het enige model dat de daemon Prince kan chargen dood aan zn Nurgle's Rot, dus staat ie weer een beetje te niksen. Maar toen kwamen de Daemonettes op tafel :wub:
De dames chargen prompt de Prince en schoppen hem weer terug de warp in en schieten de Lieutenant te hulp (die stond ondertussen nog maar in zn eentje te knokken, al zn vriendjes waren al door de demons ondergescheten)
Aan de andere kant was ondertussen een flink vuurgevecht bezig tussen de 2 squads Plague Marines en de rest van mn leger. De traitors en marines hadden flink wat moeite om door die T5 heen te komen, maar de Basilisk had er veel minder moeite mee :D
Uiteindelijk komt er een close combat tussen mijn marines en de restanten van Martijn, waaruit 1 Plague Marine levend tevoorschijn komt.
Hij staat recht voor de loop van de Basilisk, maar er is een grote kans dat als ik schiet het schot in mn eigen ventjes scattered. Ach, je speelt toch met een evil leger, dacht ik, en even later vlogen de stukjes Plague Marine in het rond :thumbup:

einde beurt 5 en Martijn had geen modellen meer op tafel.
Woehoe! Weer een 40k overwinning voor mij!
Dadelijk ga ik nog denken dat ik goed ben ik dit spelletje :P

De Daemonettes waren weer s vreselijk indrukwekkend bezig, ik onderschat die dames toch altijd weer. Het zal een vooroordeel uit Fantasy zijn, want daar stellen ze echt niet veel voor.

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 30 jul 2006 14:44

Goed, ik heb wat zitten puzzelen, en dit leek mij een heel aardig leger.
Echt een verzameling rebellen, geleid door een kleine elite Marines. Natuurlijk kan ik weer niet laten om een leger te kiezen waar ik weer veel pupkes voor moet schilderen. Benieuwd of ik dit ooit nog s af kan krijgen…. :roll:

Arch-Heretic
Mark Undivided, power weapon, plasma pistol, frag gren.
personal icon, infiltrate, 2x chaos hound
104pts

Aspiring Champion
Mark Undivided, power fist, bolt pistol, frag gren.
63pts

Aspiring Champion
Mark Undivided, bolter, frag gren.
48pts

7 Chaos Marines
Mark Undivided, 1x plasma gun, infiltrate, frag gren.
136pts.

15 Traitors (infiltrate)
lasguns, 1 heavy bolter, 1 heavy stubber
Agitator, bolter
157pts

15 Traitors (infiltrate)
5xshotgun, 8x laspistol/cc weapon, 1x gren. launcher
Agitator, bolt pist., cc weapon
145pts

9 Traitors
lasguns, 1 heavy bolter, 1 heavy stubber
Agitator, bolter
Chimera
Multi-laser, heavy bolter, pintle heavy stubber
201pts

9 Traitors
1x shotgun, 1x flamer, 6x laspistol/cc weapon
Agitator, power weapon, laspistol
Rhino
145pts

5 Traitors (infiltrate)
lascannon
60pts

5 Traitors (infiltrate)
lascannon
60 pts

6 Daemonettes
90pts

6 Daemonettes
90pts

Basilisk, searchlight
101pts

Basilisk
100pts
----------
1500 pts

Oh, en op sommige toernooien mag je geen Marine Allies meenemen, dus dan valt die unit Marines weg.
In plaats daarvan zou ik dan een unit Mutants met Burly willen nemen: 40k Beastmen! :beastherder:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 17 maart 2007 19:28

Zo, das al weer een hele tijd geleden, maar ik had weer s zin om wat geweren te schilderen ipv al die zwaarden en speren

Afbeelding

Wat meer cultists, weer gebaseerd op Necromunda modellen,
Ik denk eerlijk gezegd dat van al mn 40k projecten dit leger toch wel mn beste kansen heeft om ooit af te komen, dus misschien dat ik hier binnenkort weer wat meer aan ga doen.

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Benman » 18 maart 2007 12:39

Erg stoere modellekes Frank ..... B)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Atze » 18 maart 2007 12:46

wow, ze zien er echt vet uit, echte rebellen :D
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Squiggoth » 18 maart 2007 13:44

Nice Frank ..... ik geloof dat er momenteel weer 40K-koorts heerst. B)

Die ForgeWorld Big Muties zijn trouwens suf .... Ogryns en Ogres zijn mijns inziens alleen maar hip als je de smoelen kan zien, dus ik wordt niet bepaald warm van zwaarlijvige kerels in fully-enclosed gimp maskers. :nono:
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs