Martijn's Nurgle blog.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Rudi XXL » 21 jun 2006 22:57

Ja martijn hij heeft wel wat van je weg :P
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Squiggoth » 02 jul 2006 08:22

Update ..... :)
De afgelopen week rustig verder gepiemeld aan m’n Chaos Warriors. De polonaise-beer is gerestaureerd, de berentemmer is bijna klaar en de Warrior-met-leuter-op-de-helm is af (maar ik vind ‘m nu nog erg saai kijken dus ik denk dat ik nog wat bloed op z’n halberd moet smeren of zo :unsure: ).

Ohw ja, de Tip van de Week: een unit van 10 Nurgle Warriors met great weapons, shields en musician kan géén charge van een gepimpte oldblood op carnosaur ontvangen. :P

http://i13.photobucket.com/albums/a285/ ... eer001.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a285/ ... ofd001.jpg

*edit*
.... En weer drie modellen af. B)

http://i13.photobucket.com/albums/a285/ ... ors001.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a285/ ... ors002.jpg

*edit2*
.... En gisteren maar weer effe m'n laatste twee Sorcerers opgepakt, want Warriors komen me alweer de neus uit. :P
The Super Maggot Bros.! ^_^

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Death Rider » 04 jul 2006 10:35

die hoofden lijken nog steeds op mekaar. geen toeval nem ik aan? ;)
Death Rider

Berichtdoor Squiggoth » 08 jul 2006 22:16

Nope, ik heb dat Nurgle-hoofd een keer extra bij gekocht omdat het standaard hoofd van die Sorcerer-met-lappenmantel zo foeilelijk was.
Tzeentch hè. ;)

Ennieweej, sinds gisteren bezig geweest aan m'n Giant ...... Een avond en een middag bezig geweest met stekels en schubben, en toen kwamen de stekels en schubben m'n neusgaten uit en ben ik vanmiddag maar begonnen met schilderen.

Ik heb me laten inspireren door Victoria Lamb's Mercenary Empire Ogre, die errug hip is:
Afbeelding
Afbeelding
Deze Giant krijgt rood haar (Giant Viking! B) ) en dus ook een stevige portie zonnebrand. Da's al lang af, maar ik krijg het eindresultaat niet fatsoenlijk op de foto omdat de flits de highlights verneukt. Morgen maar eens proberen als de zon schijnt. :dunno:

Ennieweej:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Gerie » 09 jul 2006 10:49

Pffffff..... nu al rijp voor de remolie....... :huh: ............. :laugh:
Gerie
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Squiggoth » 10 jul 2006 14:36

Samen plonzen met die lelijke vampier van je zeker? :trout:

Z'n haar is inmiddels net zo mooi rossig als dat van Miranda Otto ......... :wub:
:P
Afbeelding
(Nog effe niet op de schubben letten ..... WIP, en niet zo'n beetje ook nie)
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 14:22

Miranda Otto is toch echt wel wat blonder dan dit hoor, maar met die :wub: moet ik het toch wel eens zijn ;)

ziet er erg stoer uit tot nu toe, die huid, maar waarom doe je niet meteen de rest van de huid mee?
de armen en benen zijn nog gewoon zwart :huh:
ik zou zelf toch bang zijn dat die dadelijk niet meer bij de rest passend te krijgen zijn, met al die highlights en washes :dunno:

ik heb er alle vertrouwen in dat het jou wel gaat lukken, maar is het niet veel handiger om het allemaal in 1 keer te doen?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Maurice » 16 jul 2006 14:28

ziet er vet uit ja
Maurice

Berichtdoor Squiggoth » 11 aug 2006 15:15

Update .....

Nu het einde van 6th edition nadert vond ik het zo zoetjesaan toch wel eens tijd worden om m'n 2000 punten af te krijgen. Vandaar dus dat ik nu effe snel bezig ben met vier Chaos Warriors, die toegevoegd gaan worden aan m'n tweede unit Warriors (yup, Warriors zuigen maar ze zijn wel erg hip ;) ). Ennieweej, met twee units Warriors en een blok Marauders heb ik drie True Core Units en daarmee ook een geschilderd, legaal, 2000 punten leger ..... en kan Rogier beginnen aan z'n schoen. :laugh:

Afbeelding

Wanneer die tweeduizend punten af zijn is er nog de Giant die af 'moet', en een unit Boosjes die inmiddels al zwart gespoten zijn en wachten op een lik verf.
Dan nog een keertje zin zien te krijgen om die Marauder Horsemen eens fatsoenlijk in mekaar te plakken en te schilderen en m'n tweede en derde blok hondjes kleur geven, en dan heb ik zo'n 3500 punten helemaal in technicolor (de rest van die 3500 punten bestaat uit heroes/lords, Ogres en Plekberrors waar ik er al een zooi van heb).

We komen d'r wel ...... B)

*edit*

.... We zijn er bijna. B)
De Warrior met schild is nu zo goed als af (alleen de rand van het schild nog een beetje shaden/highlighten), die met de tong moet nog wat highlights hier en daar en dan is ie ook af, Nurgling-hoofd schiet ook al aardig op en de kerel met de toeter is daarna aan de beurt.
Dan nog effe basen (inmiddels ook een kersverse Move Tray voor ze gemaakt) en dan is het schoentijd! :P

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Squiggoth op 12 aug 2006 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Squiggoth

Berichtdoor marachii » 11 aug 2006 19:13

pfff ze zijn erg nice!
dan al 2000 pts af?
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga