Sculpten is best leuk! En als je de lat niet te hoog legt, ook helemaal niet zo moeilijk.
Hieronder wat resultaten van een paar uurtjes priegelen:

Twee van deze archers hebben jullie al gezien. De 3 anderen heb ik er bij gemaakt.
Als je goed kijkt zie je nog wel wat prutswerk, en wat fouten. Maargoed, ik ben nog maar een beginner.

Dit word de bodyguard van de Kalief/sultan. De bikkels van het leger. Als je goed kijkt zijn ze een stuk breder gebouwd dan
de archers... dat komt omdat dit de echte beroeps soldaten zijn!
Ik ga ze bewapenen met zwaarden en bijlen... omdat dit er lekker bruut uit ziet!
De gewone "basic infantrie" zal waarschijnlijk grotendeels speren krijgen.
Verder heb ik mijn gedachten nog eens laten gaan over de keuze van legerlijst.
En ben op het punt gekomen dat ik toch maar geen bretonia wil nemen.
Bretonia heeft naar mijn idee toch niet genoeg infantrie modellen, die speelbaar zijn. Terwijl ik mijn leger toch veel infantrie wil geven.
Daarom de overstap naar het meest logische andere alternatief: Empire.
Ik ben altijd onder de indruk geweest van de empire detachment regel. Daardoor leent het leger zich goed om veel infantrie te spelen ( beter dan brets ).
Daarnaast zijn er lekker veel verschillende eenheden. Zodat ik mijn modelletjes altijd wel ergens in kan proppen.
Helaas kan ik nu even niet verder, omdat ik eerst een manier moet vinden om aan extra kromzwaarden te komen.
Het aanbod van een aantal clubleden was heel gul! En daar wil ik zeker graag gebruik van maken! ( keep it comming! ).
Maar ik ben bang dat ik op die manier niet aan de aantallen kom die voor een empire leger nodig zijn.
Heb al een beetje met plasticard zitten priegelen...
Maar dat valt nog even vies tegen... helaas. Meer oefenen, of een andere bron van wapens zoeken!