Guy's vlammende oorlogsblog

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Re: Guy's vlammende oorlogsblog

Berichtdoor Benman » 28 jun 2010 21:28

Decals :wub: Zien er goed uit Guy.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor TROLL » 29 jun 2010 10:42

Ziet er erg goed uit guy.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Guy » 30 jun 2010 09:49

Van de eerste twee guns heb ik de crew op de base geschilderd, van de laatste twee guns heb ik de crew apart geschilderd omdat ze toch
erg dicht op elkaar staan. Bij Rifle/MG teams e.d. schilder ik ze nog steeds op de base, na 2 platoons valt het me niet tegen.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 jul 2010 15:08

Ah, gelukkig maar, je blijft toch wel menselijk :wink:

Met het resultaat valt niet te twisten, ook de Rile/MG teams zien er uitstekend uit, maar ik blijf mijn pupkes toch lekker op een plankje hout schilderen :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Guy » 19 sep 2010 21:32

Na een tijdje warhammer schilderen weer een update. Vorige week mijn Machine Gun platoon voltooid. ´t is een vrij klein platoon en ze hebben een paar weken half geschilderd in hun doos gelegen. Op de foto staan 4 Vickers heavy machine guns, een command team en een PIAT-team.

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag begonnen aan m'n 3de en laatste rifle platoon. Wanneer die af zijn is de company bijna voltooid, ik wacht alleen nog op een mortar platoon
dat een dezer dagen met de post moet komen.
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 19 sep 2010 21:49

There's no such thing as too much firepower B)

Dappere infanterist die daar nog op af rent :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Guy » 25 okt 2010 19:39

Ben de afgelopen week in Schotland geweest om m´n vriendin te bezoeken (ze studeert daar tot de kerst) en heb van ook goed
gebruik gemaakt om 't een en ander aan sight seeing te doen. Afgelopen maandag ben ik naar Perth geweest, voor het volgende

Afbeelding

Museum van de Black Watch, 't regiment wat mijn FOW Schotten moeten voorstellen :grijns:

Afbeelding

't regiment heeft een indrukwekkende historie, die begint in 1725. Ze hebben bijna overal gevochten, van Noord-Amerika tot Waterloo, India tot Nederland en van Normandië tot Egypte. In het museum volg je de geschiedenis chronologisch, van de eerste veldslag (Fontenoy, 1745 - ze zijn in de aanloop hiervan nog een tijdje in Roermond gelegerd geweest), tot nu. Laatste wapenfeiten van het regiment komen uit Afganistan, waarvan ze inmiddels zijn teruggekeerd.
Mocht binnen foto's maken, na het ondertekenen van een formuliertje dat 't vooral voor prive gebruik was. Maar hier is toch stiekum een plaatje;
Afbeelding

bij 't diorama waar naar wordt verwezen in de foto deed het licht het niet, dus daar heb ik geen foto van kunnen maken.
Guy
BOFH

Berichtdoor Guy » 25 okt 2010 19:42

Heb er ook nog t een en ander ingeslagen; boekje met de beknopte geschiedenis van 't regiment
Afbeelding

boek over de 51st Highland Division
Afbeelding

en de regimental badge, misschien voor op een toekomstige transport bag
Afbeelding
Guy
BOFH

Berichtdoor Guy » 26 okt 2010 20:43

Wat ruist daar in het struikgewas? Is het een vogel? Een vliegtuig?
Nee, het is een.....

Panzer IV H
Afbeelding
Afbeelding

eentje voor het uitproberen, en omdat Duitsers in FoW toch ook wel erg hip zijn. De kleuren komen in de 2de foto wat feller
over dan dat ze in het echt zijn. Overall ben ik er redelijk tevreden over, alleen de camouflage ben ik nog niet helemaal over uit.
Soft-edge vind ik mooier dan hard-edge, maar soft-edge is bijna niet te doen met een kwast. Misschien toch maar een keer mee gaan
experimenteren.
Guy
BOFH

Berichtdoor Bobske » 26 okt 2010 21:03

Cool Guy dat je dat daar gezien hebt :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Historische wargames