Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread! Voorheen ook wel bekend als hive cafe
Over wachten tot aankoop gesproken, als alles meezit, dan mag ik deze over een jaar gaan kopen
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth With carrion men, groaning for burial.
Ik heb deze twee minis aangeschaft. Nu nog wachten tot ze op de mat vallen!
Nu nog een mordheim boek!
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained. Pardot Kynes Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
tja wat moet je ermee, schieten op 50, 100 en 300 meter
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth With carrion men, groaning for burial.
k 98? Ligt het aan mij of is die loop krom? Zo niet, zit je goed volgens de zombie survival manual -rifles waren ondanks het geluid een goed idee ...en je kunt daarmee natuurlijk ook een Iraakse parade afnemen in een hoed en snor ...yay!