FoW-Scenery

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Re: FoW-Scenery

Berichtdoor Beastherder » 04 apr 2010 11:18

FoW heeft zeker méér regels dan warhammer :yes:

Ik ben in mn Imperial Guard codex nog geen regels tegengekomen voor tanks met 'awkward layout' of 'slow traverse' -_-

Ik heb de afgelopen week wel aandachtig het regelboek doorgenomen, en ik heb het idee dat ik de meeste basisprincipes ondertussen een beetje door begin te krijgen :unsure:
Ik maak me geen zorgen over de speelkwaliteit. De regels stralen de kwaliteit uit dat mensen er echt over na hebben gedacht, en het spelletje word niet het meest gespeelde non-GW miniatuurspel ter wereld als de regels bagger zijn. :nono:

Geef me nog een paar weekjes dat ik mn tanks ook geschilderd heb, en dan wil ik mijn pupkes héél graag op dat prachtige terrein neerzetten :wub:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor henerius » 04 apr 2010 13:15

:grijns:

Ik ben van mening dat scenery aanschaffen voor de club, omdat er meerdere mensen een spel spelen een must is om ermee te beginnen. Ik twijfel ook niet echt aan de kwaliteit van het spel, maar zolang er geen mensen spelen of gespeeld hebben is het een beetje "voor de muziek uitlopen".

Buiten dat vind ik dat als je een speelbaar leger hebt dat je wel groepsfoto's en wat closeups mag schieten van je leger.. draag het dan voor voor de showcase ;) Als Hive Novio FoW speelt dan horen daar ook legers van in de showcase ;)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Benman » 04 apr 2010 22:00

Nog wat akkers en losse bomen op het plein toegevoegd. Er blijft weinig origineel groen van het bord over. :grijns:
Voor de bomen op het plein maak ik nog losse cirkelmuren met bankjes waarin de bomen geplaatst kunnen worden. Zo kunnen die bomen én voor een plein gebruikt worden én anders voor een bos.
Afbeelding
Afbeelding
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 apr 2010 22:02

:drool:

Ik denk dat ik mn plannen voor morgen wel omgooi om tankjes te gaan schilderen :grijns:
Hier moet op gespeeld worden :yes:

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 05 apr 2010 08:26

Te groot voor Warmaster, te klein voor Warhammer. Pruts! :( :P
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 12 apr 2010 18:24

Ideetje voor je, Ben :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

met jouw tempo is dat een weekendje werk :P

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Benman » 12 apr 2010 18:31

Ik begin er gelijk aan. :grijns:

Maaruh, die knie van mij speelt me parten. Ik kan niet te lang staan en zittend scenery bouwen vind ik niks. :snif:
Benman
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 12 apr 2010 19:10

Nou, als je er dan deze keer een weekendje of 2-3 langer voor nodig hebt vind ik het niet erg, hoor :wink:

Ik ga alvast wat zwemmende DD-tanks aanschaffen om het strand op te dobberen.... :whistle:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Benman » 20 okt 2010 21:32

Ik heb vandaag de plastic kisten met FOW scenery in de kast gezet bij Moenen en Mariken. Lekker opgeruimd bij ons thuis in de kelder. Op zich kan dat spul best wat hebben maar zorg er alleen voor dat hoge gebouwen óf plat liggen in de kist of dat ze in de bovenste kist komen. :wink:

Veel plezier ermee .... ik kom er vast ook nog wel eens gebruik van maken. Kan alleen even duren. :grijns: -_-
Benman
BOFH

Berichtdoor Guy » 21 okt 2010 09:22

Ow, nice Ben!! Terrein van zo'n hoge kwaliteit zet sowieso al aan tot netjes behandelen, dus dat zal wel goed komen.
Binnenkort maar weer eens een battle organiseren.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Historische wargames