Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!
Morgen heb geen camera bij me ^^ Ben zo blij om weer naar huis te mogen mn modellen zijn af die ik had mee genomen en het kriebeld voor mee schilder werk
Na nog geen slaap te hebben ben ik nog maar even gaan knutselen aan mn battlewagon. Er zitten nu twee bestuurders in. In een dichtgebouwede cockpit heb grote gaten nog even dicht gemaakt in feite is het model nu af en kan ik met de afwerking beginnen bits and bits and more bits er op gaan plakken.
Gelijk vraagje op de Waagh forum komen vaak platen voorbij met een metaal motief erin zoals
Misschien bij Interhobby (op de Jacobslaan) in Nijmegen. Ik zou ze wel vantevoren even bellen. En misschien dat ze bij Wentink in Arnhem hebben, maar dat kan Frank beter beantwoorden.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained. Pardot Kynes Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Interhobby heeft al een tijdje geen plasticard met traanplaat-motief meer op voorraad, maar volgens mij kan hij ze nog wel bestellen. Je zou ook eens op eBay kunnen kijken.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth With carrion men, groaning for burial.