Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Berichtdoor Lascar » 09 jun 2009 10:59

Ik zal mijzelf ook even voorstellen.

Ik ben Remy, 25 jaar oud en bijna klaar met mijn studie Medische Biologie. Naast studeren ben ik vaak te vinden in en rondom het sportcomplex of in de kroeg met vrienden om een ''zware'' week af te sluiten. Na mijn studie ben ik van plan te promoveren hier in Nijmegen wat resulteerd in een minimaal verblijv van 4 jaar in Nijmegen.

Mede hierdoor en het uitdunnen van tegenstanders in de regio ''ouderlijk huis'', heb ik besloten om mijn modellen richting de oudste stad van Nederland te verplaatsen in de hoop er hier af en toe gebruik van te kunnen maken. Zo doende ben ik beland op dit Forum.

Ik ben +/- 15 jaar geleden begonnen met Warhammer Fantasy waarna ik ook snel een start gemaakt heb aan 40K. Momenteel speel ik beiden varianten met de legers Vampire Counts (Fantasy) en Imperial Guards (40K). Daarnaast heb ik aan een aantal toernooitjes meegedaan, maar deze waren echter al weer een aantal jaar terug en kleinschalig.

Verder hoop ik via dit forum in contact te komen met mensen die graag een potje spelen, zodat ik weer ''back into the game'' kan komen!
Legers die ik speel: [Fantasy]: Vampire Counts and The Empire / [40K]: Imperial Guard
Lascar
Von Carstein in pettycoat

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor ThomasMoll » 31 aug 2009 16:58

Hoi allemaal!

effe voorstellen dus. ik heet, zoals te zien, Thomas (jullie raden NOOIT mn achternaam :wink: )!

ik ben een heel lange tijd geleden al 2 of 3 keer langs geweest in de kelder, maar kon mezelf er toch niet van overtuigen om gewoon weer head first in het hobby te duiken. das inmiddels een beetje veranderd... ik ben tijdens de afgelopen vakantie weer een keer gaan spelen met wat vrienden in mijn hometown, Rheinberg. Dat was ontzettend leuk, ik werd helemaal afgeranseld, net zoals het hoort :) (Bij deze effe een waarschuwing: ik ben een genie wat tactica betreft :D)

Wat mijzelf betreft: zoals mss al opgevallen, is Rheinberg idd geen nederlandse stad, en ik kom dan ook uit het grootse buurland dat jullie hebben ;) Ik ben 2 jaar geleden begonnen om hier in deze mooie stad biologie te studeren en ben inmiddels in het derde jaar en goed bezig om mijn bacherlor medische biologie te krijgen.
Ik hoop gewoon, dat ik naast mijn studie, sport (volleyball en badminton) en het spaans leren ook nog tijd heb om weer wat vaker te gaan spelen en mss EINDELIJK mijn high elves leger af te schilderen, dat ik inmiddels al sinds ruim 10 jaar aan het verzamelen ben en de meeste tijd gewoon als stofboel rondlag... Naast mn High Elves (~3500 punten) ben ik ook in bezit van een klein legertje Tau (~1500punten), dat in vergelijking bijna af is. Ik vind Tau gewoon makkelijker te schilderen dan al die schubbenpantsers... Maarja, de koude seizoen komt eraan en ik zie mezelf al lekker op mn kamertje zitten en als een gek poppetjes kleur geven :thumbup:

Dat was het zo'n beetje :) Oh, bij deze al een aanvraag of er iemand donderdag a.s. (3.9.) zin heeft om een potje te spelen? kzal het ook nog op de juiste plek neerzetten, maar toch effe ook hier :P (link naar post in "dating service"]
Legers die ik speel: WHFB: High Elves, 40k: Tau
ThomasMoll

Berichtdoor Zombiemartijn » 30 okt 2009 15:15

Martijn Velthausz, 28, part-time teach en door een oom in Engeland zon jaar of 14 geleden in de warhammer, epic, 40k etc. gerold. Meer een painter dan een speler eerlijk gezegd, en zelfs dat in minieme hoeveelheden, liefst gevolgd door een bad in de nagellakremover (de miniaturen dan) :dry: maar heb het vaste voornemen vaak langs te gaan komen tussen nakijkwerk e.d in (rotleerlingen!) Ahm, effe niet door hoe ik mn pasfoto zet, maar dat kom ik volgende week wel even vragen... (ik zie er gewoon retegoed uit hoor, alle hoogblonde dames bij de Hive Novio!) Prettige kennismaking ondertussen!
..Dear god.. .. Stay the hell out of my way!
Legers die ik speel: Skaven, Space Marines
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Squiggoth » 01 nov 2009 19:58

Hullo Martijn3! Die Ben hier boven mij is hoogblond. :yes:
Squiggoth

Berichtdoor Zombiemartijn » 01 nov 2009 20:37

Heeft ie ook staalblauwe ogen? en is ie hart wie kruppstahl? dan kan ie het nummer krijgen van mn gaye groningse maat, die valt wel op zulke uiterlijke kenmerken.. natuurlijk heb ik zelf door dat blond van buiten niet altijd blond van binnen betekend :wink:

Hiephoi, hallo allemaal!
..Dear god.. .. Stay the hell out of my way!
Legers die ik speel: Skaven, Space Marines
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Lucas » 01 jan 2010 15:16

Ja nou ik ben dus lucas (zie foto) 18 jaar
een een of ander kereltje dat nog niet heel erg veel ervaring heeft in het warhammer gebattle.
Wil wel heel erg graag beter worden omdat ik het omegavet cool vind :thumbup:
ik speel atm alleen maar met vampire counts (brainsssssss) en snap een klein beetje hoe ik een lijst in mekaar moet zetten

Nog niet echt de gelegenheid gehad om op donderdag te komen, maar wil der wel is een x bij zijn:D

anyhow this is me

http://94.100.122.139/806300001-8063500 ... _x18p.jpeg ( ik ben de rechter downclown)
Legers die ik speel: Warhammer, Vampire Counts
Lucas

Berichtdoor GreenSkin » 09 feb 2010 08:45

Hi,
Ik heb me zojuist aangemel op het forum dus laat ik me ook maar even voorstellen.

Mijn naam is JB; 42 jaar jong.
Ik ben al lang...heel lang bezig met het preppen van een Ork army (al meer dan 3000pts). Helaas nog niet het genoegen gehad ze in een battle in te zetten; ik heb zelfs nog nooit gespeeld.
Sinds kort woon ik in Wijchen. Ik ga binnenkort zeker eens langs komen op een gameavond want het wordt tijd dat ik het spelletje ga leren.
Legers die ik speel: SpaceOrks
GreenSkin

Berichtdoor Rick » 08 maart 2010 21:06

Hey iedereen,

Mijn naam is Rick, Ik ben 22 jaar jong en ik studeer Kunstmatige Intelligentie hier in Nijmegen.
Zoals iedereen onderaan kan lezen bezit ik geen legers. Al is dat niet helemaal waar. Volgens mij heb ik ergens nog een leger van 1500pts VC rondzwerven, waarmee ik 8 jaar geleden een aantal keer mee ben verslagen :( . Verder heb ik ook nog 20 dark eldar en een Archon/Dracon, waarmee ik een keer ben weggevaagd door Tyranids (misschien is opgegeten een beter woord).
Hoe dan ook, 6 maanden geleden begon het toch weer te kriebelen en sindsdien ben ik weer army lists aan het maken en forums aan het lezen over tactieken.
En afgelopen week heb ik dan toch de knoop door gehakt om de hobby weer op te pakken. Volgende probleem: welk leger. Na even na te denken geen VC, ik wilde altijd liever de skellie look en die is tegenwoordig bijna helemaal weg bij VC en daarnaast ga ik beginnen met 40K (en wie weet over een jaar met WHFB). Dark Eldar sprak me alleen ook niet meer aan, dus tijd voor iets nieuws. Ik zou hier mijn hele argumentatie en alles kunnen neerzetten met waarom dit leger wel en dat niet, maar dat bespaar ik jullie. The result: Tau Empire of Eldar. And now I'm stuck.
Ik ben van plan bijna iedere donderdag avond te komen en gewoon veel lol te hebben. Eigenlijk deze donderdag al, met als vraag aan jullie of ik een kleine battle kan spelen (voor verfrissen van de regels en het uitleggen van wat nieuwe regels). En verder hoop ik dan te kunnen spelen met Eldar of Tau om mijn eigen leger keuze te bemakkelijke, maar als dit niet mogelijk is dan is ieder leger goed.

In ieder geval Dit ben ik en als je meer wilt weten vraag. En tot Donderdag
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Rick
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Dennis » 12 maart 2010 21:19

Hey.
Ben sinds een paar maanden in 40k gestapt. Heb lange tijd LotR gedaan, zo'n 2 jaar geleden mee gestopt. Eind vorig jaar had een vriend van mij zijn CSM's afgestoft, en hij stak mij weer aan met 'het virus'. Sindsdien ben ik de BT gaan doen. Ik heb momenteel net genoeg voor 1k army list, maar stuff is onderweg voor mijn 1700 list; wil namelijk mee doen aan de GT dit jaar.
Voordat ik naar de GT kan moet ik echter nog een hoop ervaring krijgen met 40k en de verschillende legers, maar vooral ook met een grotere army list. Heb redelijk wat battles gedaan, 1k battles tegen CSM en Tau.
Dus... ik ben hier maar eens gaan kijke of het nog leefde in nijmegen, en wellicht als ik een betere list heb dat ik eens een keer langs kom droppe.
Any vragkes kunnen altijd gesteld worden!
Legers die ik speel: Black Templars
Dennis

Berichtdoor Peter » 22 mei 2010 11:12

Tjessis wat een lijst mensen O_o wie weet lees ik ze ooit nog wel eens allemaal.

Anyway, de naam is Peter Schets, forumnaam zeer toepasselijk Peter omdat het ding PS niet wilde accepteren >:/
Studeer hier op het Radboud in Nijmegen voor Gecontroleerd Pyromaan, binnen het vakjargon wel eens Scheikundige genoemd.
Heb sinds een week of 3 een kamer hier dus je kunt me vanaf nu met enige regelmaat op de donderdagavond aantreffen.
Ik ben begonnen met de hobby door samen met een aantal vrienden wat LotR bij elkaar te schrapen (the horror!). Dit was wel heel gezellig enzo maar het spel beviel met niet echt. Ik wilde graag helden butcheren met goblins maar dan hadden die barbaren weer 349 machtspunten en 231 wilskrachtpunten zodat de langste battle ooit één enkele aragorn was tegen ongeveer 48 goblins waar hij vervolgens na een minuut of 20-30 volledig unscathed uit kwam wandelen, toen had ik het wel gehad.
Vervolgens heb ik eens bij een paar vrienden een match 40k gedaan, waarbij de snelheid van het spel me wel beviel. Na enig overwegen Necrons gaan spelen, omdat ik niet teveel wilde schilderen en het leger me wel gaaf leek. Na verloop van tijd wordt de hobby toch ook het plakken en schilderen zelf, dus toen ben ik zeer overmoedig aan Skaven begonnen. Hiervan heb ik er nog steeds een kleine 120 liggen die ik stuk voor stuk nog moet schilderen of plakken...

Ik zal dus vooral Necrons 40k spelen tot ik op het punt ben gekomen dat ik niet de helft van iemand's leger moet lenen om de overdaad aan skaven modellen te proxyen.

Dis is a picture of me:
[Hier edit ik binnenkort nog wel een foto zodra ik er eentje opgegraven heb uit de digitale archieven.]
42 - Don't Panic
Legers die ik speel: Necrons & Skaven
Peter

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg