nog een paar foto'tjes van mijn hobbiewerk.
Ik was niet erg gecharmeerd van het uiterlijk en de prijs van de GW-stormtroopers.
Omdat ik verder toch geen andere IG units heb, heb ik maar besloten dat ik daar net zo goed andere modellen voor kan nemen.
Ik heb gekozen voor IG-cadians, omdat ik dit best leuke modelletjes vind.
Om ze wat beter bij mijn leger te laten passen, heb ik er een aantal gemixed met wat elven bits.
Maar die zijn nog niet af geschilderd.
Hier eerst de eerste unit Inquisitorial storm troopers:
6 Inq. troopers met 2 plasma-guns.

Ik heb gekozen voor Zilveren harnassen ( net als de Grey knights ).Qua kleding een Zwart met rood patroontje, met af en toe een wit streepje.
( onderaan hun jasje ) Hierdoor komt het wit van de Daemonhunters een beetje terug in hun kleding.
Eerder had ik ze meer wit gegeven ( witte jasjes )... Maar dat vond ik niet mooi.
Daarom dus zwart.
Zoals jullie kunnen zien, is de "glowing-core" van de plasmaguns nog niet geschilderd...
Ik vraag me af hoe ik dit het beste kan doen...
Graag zou ik ze het "lava-patroon" hebben dat ik meer in mijn leger heb... maar dit is daar wel erg klein voor...
Iemand tips?
Daarnaast ben ik bezig geweest met mijn Inquisitor-unit. De inquisitor zelf staat al eerder ergens op een foto.
Daarom hier alleen foto'tjes van de unit.
Eerst maar eens een totaalplaatje van mijn Inquisitor unit:
1 inquisitor
3 heavy bolter servitors
2 acolytes
1 mystic

Een beetje trots ben ik hier wel op... Op de inq. na, is namelijk elk model een conversion
Wat voor mijn doen heel bijzonder is...
In deze unit heb ik geprobeert de verschillende thema's terug te laten komen.
De meeste modellen dragen het Zwart-rood van de storm-troops, maar een aantal ook het Wit-rood van de Grey Knights.
Nog even wat duidelijkere foto's:
De heavy bolter dudes:

Gewoon storm trooper patroon met backs. Om ze wat beter bij mijn Inq. te laten passen, heb ik ze jurken gegeven.
De Acolytes en Mystic:

De mystic is gewoon een storm trooper met een "ontvanger" op zijn rug.
Hierdoor kan hij "hopelijk" de deepstrikende units detecteren, en daarna aanwijzen waar geschoten moet worden. ( point and klik )
De eerste acolyte is een D & D model, dat ik van joost heb gekregen ( Thanx a lot ! ). Ik heb hem overgeschilderd in de kleuren
van mijn leger... maar er verder weinig aan veranderd ( ik vond hem zo wel leuk ).
De tweede acolyte is weer gebaseerd op een storm-trooper, en draagt de bannier van de inquisitor.
Op deze banner heb ik mijn "free-hand" techniek eens geoefend...
Helemaal zoals geplanned is hij niet geworden, maar ik ben er niet ontevreden over.

Nu vind ik dat ik wel weer genoeg van jullie tijd heb ingepikt...
Dus zet ik er maar weer eens een punt achter.
Meer info volgt!

Je trots is in ieder geval niet misplaatst, heel netjes man!
Maar ik vind ze er zo wel grappig uit zien...