Toch zou ik, als ik jou was wat veranderen.
Let wel: dit is mijn mening... en er zijn 1001 wegen die naar rome gaan.
Chieftain:
Leuke unit! Lekker goedkoop, en toch redelijk wat punch.
Ik zie alleen het nut van de Warpstone charm niet echt... Je betaalt redelijk wat punten, om een goedkoop character een 3+ wardsave te geven.
Voor 15 pts meer, heb je een hele nieuwe chief! ( of iets anders leuks )
Stop hem in een unit, en je hebt ( als het goed is ) zijn wardsave niet nodig.
Plague priest:
Creepie-combat-monster in een kleine battle, zeker met een grote rat! Toch zou ik 6 pts uitsparen, en heb gewoon een flail geven.
Je tegenstanders toughness mogelijk verlagen met s4.... leuk.... maar ik sla hem liever in 1 keer dood met s6 !
Magier lvl 2... tja... 1 tovenaar in 1000 pts, is iets magertjes. Ik zou deze 35 punten uitparen, en ergens ander besteden.
24 Stormvermin:
Hippe unit! Ze zijn nu ze wat goedkoper zijn niet slecht meer... Blijft echter, dat clanrats ongeveer hetzelfde doen, voor minder punten.
Maar deze zijn wel zo fluffy! ( keep this way! )
25 clanrats:
Goede unit. Champion eruit = verspilde punten vind ik.
3x mini-ratpack:
Ik gebruik deze unit zelf ( 23 pts ) om de tegenstanders deployment af te wachten. Maar dat werkt alleen als je speciale eenheden hebt ( lees: kanonnen die in range moeten / doomwheels die je moet verbergen ).
Als je ze gewoon als vechters gebruikt, zou ik de eenheden groter maken, want ze zijn best goed! ( misschien samen zetten ? )
2 Rat swarms:
No way... ook al zijn ze nu goedkoop.... het blijft : een unit van minimaal 5 of meer, om je tegenstander te speed-bumpen of niets!
Een unit van 2 gaat gewoon crumblen en dood.
( groter maken of dumpen )21 monks:
7 breed, 3 diep... coooool
! Tegen zwakkere tegenstanders erg eng!Je zou de unit iets kunnen uitdunnen en punten ergens anders besteden.
5 censers:
Deze unit is een glazen hamer! Komt hij goed aan, dan moet hij de tegenstander breken. Word erop geschoten... sorry... you die!
Ik zou hem zelf iets uitbreiden. een unit van 7-8 heeft in combat = 21 S5 attacks!
Dat is iig combat-gewonnen.
Met je huidige 15 attacks, kan je wel eens slecht rollen en falen... zeker als er eerst op geschoten word ( ik zou hem dus uitbreiden )
Met deze tips, spaar je 129 punten uit ( monks nog compleet, censers niet uitgebreid ).
Hiervoor heb je een compleet blok extra ratten!
( that's yust my 2 cents )
Ik ben erg benieuwd naar je volgende kunstwerken!
Het ziet er erg mooi uit!
Veel succes ermee iig!

ik doe langer over die HUGE-furnace, dan over een groepje rats.