Space Marines

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Space Marines

Berichtdoor drava » 25 jul 2009 20:17

Zo ik ben weer even aan het plakken geweest en nu heb ik zowaar de helft van mijn uiteindelijke 1500 punten leger in elkaar zitten. Nu maar eerst dit even af gaan schilderen ;)

Afbeelding

Hier de 750 punten :). 2 squads tactical. Grote kans dat het bij deze foto niet opvalt, maar 1 van de puppekes bij de drop pod heeft heen wapen in de handen. Dit omdat ik eigenlijk wel verwacht had dat er een multi-melta in de doosje zou zitten. Weet iemand of er meer dan 1 multi-melta in een doosje devastators zitten? Anders eens kijken of ik een heavy weapon sprue kan bestellen bij Eric met het nieuwe mailorderen.

Afbeelding

En ik had ook nog 1 dreadnought en 6 terminators. Nu komen die niet in mijn uiteindelijke leger, maar als ik de terminators en dreadnought toe voeg dan kan ik al wel een 1100 punten potje spel :). Dus iemand aanstaande donderdag toevallig zin in een 1100 punten potje warhammer?

Wat ik tot nu toe van 40k heb geleerd

- Bij fantasy heb je ze eigenlijk nagenoeg niet nodig, maar bij 40k worden objective markers best handig om te hebben, er dus maar eens een paar maken.
- Zet de puppekes van één squad niet te dicht bij elkaar, dan hebben templates minder effect.
- Toch handig die ingeblikte marines(the emperor protects!).
- Ook met 40k ben ik iemand die close combat gericht speelt ;).
- True line of sight is goed om je nekspieren los te krijgen.
- Zorgen dat je met je chaplain plus assault squad de charge hebt.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Bobske » 25 jul 2009 20:52

Er zit bij de devastator squad 1 multi melta, 1 missile launcher, 2 lascannons, 2 plasma cannons en 2 heavy bolters.
Ik denk niet dat die sprues te mail-orderen zijn.
Je bedoelt toch wel een mulit-melta, geen meltagun ;)

Dus iemand aanstaande donderdag toevallig zin in een 1100 punten potje warhammer?

40K bedoel je jij Noob :P

Misschien wil ik met Salamanders spelen, maar eerst kijken of er een campaign battle is, dus andere mensen sla je slag
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor drava » 25 jul 2009 21:26

Hehe ja ik bedoel 40k ;). En ik bedoel inderdaad een multi-melta. Had liever nog een flamer erin gestopt maar dat mag dan weer niet helaas.

Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 27 jul 2009 10:34

Ik gok dat je wel van iemand een multi-melta kunt krijgen (misschien wel van mij), want volgens mij gebruikt bijna niemand die.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor shogun » 27 jul 2009 20:10

Nou, de multi melta krijg je tegenwoordig gratis bij een tactical squad en die dingen zijn alleen via een hele devastatorsquad te krijgen...
ze zijn erg gewild hoor... :yes:
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor drava » 27 jul 2009 22:48

Nou, de multi melta krijg je tegenwoordig gratis bij een tactical squad

Nee dat dacht ik ook, maar nee dus. Bij mij zat hij in elk geval niet in het doosje :dunno: .

drava
BOFH

Berichtdoor Iron Bars » 27 jul 2009 23:00

Je hoeft er geen punten voor te betalen, bedoelt hij denk ik.
Flak armor is not just a muscle shirt with the word "ARMOR" stenciled on it
Legers die ik speel: Imperial guard/Space marines
Iron Bars
Not banned yet

Berichtdoor Bobske » 28 jul 2009 06:18

Zandor is er donderdag niet
dwz geen campaign battle
Niemand anders heeft zich gemeld
dus mijn Sallies zijn er donderdag met 1100 punten (zonder special character dus "gewoon"space Marines"
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor drava » 28 jul 2009 07:39

Je hoeft er geen punten voor te betalen, bedoelt hij denk ik.

Ah ok my bad ^_^ .

Niemand anders heeft zich gemeld
dus mijn Sallies zijn er donderdag met 1100 punten (zonder special character dus "gewoon"space Marines"

Is goed! Ik moet eerst werken wederom en dan ben ik er weer rond kwart over 6. Eten moet ik dan ook nog ;).

drava
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 28 jul 2009 10:59

He Chaim, ik heb nog wel een multi-melta voor je. (bij Dark Angels zijn ze niet gratis...) Als ik er donderdag ben neem ik hem voor je mee, anders wordt het volgende week.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs