Hihi, da's maar één Minotaur, ik rol er altijd eentje wanneer we Path to Glory campaigns spelen maar die campaigns eindigen altijd voordat ik 'm af heb kunnen schilderen ..... Ieder jaar komen d'r een paar likjes verf bij.
Ennieweej, de leden die vanaf het begin bij de Hive zijn herinneren zich misschien deze jongen nog wel van lang, lang geleden:
Die knul is de oorspronkelijke versie van
Wiglaf Vomitflesh .... Met hem als generaal werd m'n legertje 3e op het Warhammer Endurance Weekend-toernooi, dus blijkbaar was ie een competente tovenaar .... Ook al heeft ie nog steeds geen handjes en geen staf.
Toen de twin-tailed Sorcerer gereleased werd heb ik die tot Nieuwe Wiglaf benoemd, en de originele Wiglaf zat, toen ik 'm vanavond uit m'n kast plukte, onder een dikke laag stof.
Voor de campaign begint ga ik 'm effe af schilderen, en niet alleen hem maar ook z'n broer:
De 5th edition Nurgle-wizard (m'n ouwe Wiglaf is een 5th edition
Tzeentch-wizard met een head swap

):
En z'n collega: een wizard met een vies boekje.
Nog effe bedenken wat ik voor onheilige magische spreuken in dat boek ga schrijven ...
*Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
*Animadvertistine, ubicumque stes, pox recta in faciem ferri?
*Si Hoc Legere Scis Nimium Eruditionis Habes
*Nihil curo de ista tua stulta superstitione.
*Braccae illae virides cum subucula rosea et tunica Caledonia-quam elenganter concinnatur!
*Recedite, plebes! Gero rem Nurglem!
*edit*
Upsie-datesie!
De ouwe Wiglaf is alweer een heel stuk opgeschoten, en momenteel ben ik bezig met z'n collega Magere Meneer Met Kauw Op De Schouder (working title).
Magere Meneer heeft een zeisblad onderaan z'n staf zitten dat ik ooit van Chaim heb gekregen .... Je kan nooit genoeg zeisjes hebben wa.
Plaatjes .... Magere Meneer ziet er nu nog vreselijk lelijk uit, maar ik ben druk bezig met glazen en dat gaat nogal langzaam met onverdunde Glaze Medium.